L&L Skrevet 10. juni 2011 #1 Skrevet 10. juni 2011 For å få best mulig kvalitet på sperm, når burde siste utløsnig skje? Glemte å spørre på klinikken i dag, egentlig rart de ikke sa det. Det er jo ganske viktig at det er så bra som mulig når vi skal ha vårt andre icsi forsøk på tirsdag.
☆☆☆ Skrevet 10. juni 2011 #2 Skrevet 10. juni 2011 Dette har jeg faktisk ikke tenkt på oppi alt styret (sexlivetvårt er ikke-eksisterende, og har vært det helt siden oppstarten med synarela, all lyst forsvunnet som dugg for solen), men nå lurer jeg også.. Blir sansynligvis uttak neste fredag..
dincene Skrevet 10. juni 2011 #3 Skrevet 10. juni 2011 Jeg tror jeg har lest sånn 1-2 dager før uttak. Men som sagt min kjære leverte 2 prøver etter hverandre og den andre var best. Det vil si han hadde holdt seg for lenge. Jeg tror kanskje det var 3 dager den gangen. Angåendes spermen er ikke mengde som er avgjørende men beveglighet/kvalitet.
TanteTroll Skrevet 11. juni 2011 #4 Skrevet 11. juni 2011 Mener det ikke skal være lenger enn 7 dager siden siste utløsning, men at han ikke skal ha hatt utløsning de siste 2 dagene før uttak. Så da er vel utløsning "forbudt" fra dagen eggløsningssprøyta settes?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå