Baby 2012 med spire i magen<3 Skrevet 10. juni 2011 #1 Skrevet 10. juni 2011 Hei hei:) Skrev ett innlegg forrige uke til deg om du kunne se graviditet på meg, da fikk du opp august men at jeg kunne kontakte deg igjen slutten av denne uken:) venter bare på mens nå, så jeg får begynne på dobbel Pergotime kur:) Født 030584
Baby 2012 med spire i magen<3 Skrevet 10. juni 2011 Forfatter #2 Skrevet 10. juni 2011 Tusen takk forresten for orakelkortet:) Det stemte ganske bra! Klem
Gjest Skrevet 11. juni 2011 #3 Skrevet 11. juni 2011 hm kan du ha blitt gravid denne mnden?? ble litt usikker jeg nå, men august popper også opp for meg hold meg oppdatert på mensen, om den kommer vil jeg gjerne legge på nytt klem
Baby 2012 med spire i magen<3 Skrevet 13. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2011 Tviler sterkt på at jeg har blitt gravid denne mnd! Vært lite sengekos de siste 14 dagene...hehe:) Men skal gi deg en oppdatering på mensen;) tok hvertfall siste tabletten med primolut på fredag som var!! Ha en fin dag:) Klem
Gjest Skrevet 14. juni 2011 #6 Skrevet 14. juni 2011 hei vennen la ett nytt legg på deg i dag, og får fortsatt august på deg. kortene sier også at du må ha tålmodighet og la kroppen få hvile. føler du får en veldig fin juli mnd som gir kroppen den roen den nå søker. høsten blir fin, og det er masse kjærlighet i livet ditt gjennom hele høsten og vinteren. du blomstrer veldig under graviditeten. føler det kommer en gutt til deg i dag MEN husk dette er ingen fasit så ting kan endre seg vi kan prates igjen om en mnds tid og se hvordan energien er da, synes det er koslig å følge deg ))) ha en strålende kveld ♥ klem
Baby 2012 med spire i magen<3 Skrevet 14. juni 2011 Forfatter #7 Skrevet 14. juni 2011 Skjønn du er, Whitelilly:) Tusen hjertlig takk for at du så en gang til:) Har blitt spådd flere ganger at jeg må ha tolmodighet og slappe av:) skal prøve på det Utrolig godt og høre at kjærligheten vil blomstre fremover Har en helt fantastisk gutt som er jeg er forlovet med, og som jeg håper for dele resten av livet mitt med!! Skal huske på at ting kan endre seg:) så skal jeg gi en lyd om en mnds tid jeg:) Og igjen, Whitelilly... Tusen hjertlig takk nok en gang <3 Ha en kjempe fin kveld videre du og Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå