Gå til innhold

Hvordan reagerer dere når typen skal ut på byn/drikke?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde min vært en sånn en som fløy mye på byen, så hadde jeg blitt det ja. Eneste gangene han drikker er når han er med meg.

Men på en annen side, JEG drar ikke på byen for å finne meg noen andre, og jeg er rimelig ofte på byen.

Mannen min gikk ut nå, jeg kysset han, sa han skulle kose seg og at jeg lot døra står oppe for han.

Han sender melding om hvor han er og når han kommer hjem.

Er ikke ofte han (eller jeg) er ute lenger så jeg håper han koser seg og får en fin kveld.

Vi liker best å være ute sammen, men med barn er det ikke alltid det passer.

Annonse

Dette er et stort problem for oss. Han har aldri vært utro og finner aldri på noe tull når han er på byen men han synes d er gøy å gå på byen sammen med den ene single kameraten hans. Han drikker seg alltid ganske full og vi har hatt kjempemange krangler om det. Vi har et barn fra før og venter barn nr 2 nå i sommer, er begge i 30-årene (31 og 33) så skjønner ikke at han har behov for å opføre seg som en tenåring. Jeg er lei av å være den som "alltid" sier nei, han får ikke lov å gå på byen så nå har jeg begynt å si at han må besteme selv men at han vet hva jeg mener om det.Veldig vanskelig det der, hvor mye skal en finne seg i og kan en kreve at de sitter hjemme hver helg og holder en i hånda?

stoler du på han ellers da? Har han NOEN gang gitt deg grunn til å tvile på han? : ) Hvis ikke, må du jobbe med deg selv.. Var selv ganske fortvilet en periode over min EKS, men det er fordi jeg vet han prøvde seg på kusina til min venninne ifølge venninnene mine mens jeg ikke var der + klinte med en annen dame en gang mens jeg satt hjemme med babyen vår.

Må være kjedelig å føle det sånn... Stoler ikke helt på han med andre ord. Min er sjelden ute å drikker lenger. Når han er, så rer jeg opp seng nede til han. Får ikke ligge sammen med meg med alkoholånde. Så har ikke kontroll på han; ikke hva han gjør på byen, ikke tilstanden hans, ikke når han kommer hjem og faktisk ikke om han har med seg noen hjem heller ;-) Slapper helt av og føler meg trygg!

Husk at typen din også kan finne på sprell mens han er på jobb, hvis det virkelig er det han vil...

Har det akkurat på samme måte som deg Hi, og jeg er faktisk 30 ! Mannen min er 32. Nå er vi kanskje et relativt "barnslig" par. Han er ikke mye ute på byen, men kjenner jeg nesten blir uvel de gangene han drar ut. På søndag skal han på den såkalte "sommerfesten" i Trondheim hvor det flyter av halvnakne damer. Er også redd han skal finne seg noen andre, da jeg selv etter to barn føler meg halvfeit og bleik og ikke minst gammel!

Jeg kjenner meg igjen !

Føler innemellom at jeg er den eneste som forandrer livet mitt til det skal komme en liten baby i familien.

Nå skal det sies at samboeren min ikk flyr ut titt og ofte, men når han først er ute så har det en tendens til å bli litt mye *blæh

Ikke så fryktelig morro å få en "feststemt" mann hjem midt på natta, spes ikke når man sover vart for tida.

Om han driver å surrer med andre når han er ute tviler jeg sterkt på, og om han skulle gjøre det så er det hans tap!

Han har mest å tape på det.

Vel.. får håpe min 36 åring blir voksen snart ;)

Jeg kunne reagere sånn da jeg var yngre og mer usikker på meg selv og forholdet vårt.

Nå (er 31 og vi har vært sammen i mange år og er godt gift) nyter jeg kvelden for meg selv,leier meg en film eller leser en god bok.

Er ikke så ofte mannen min er ute,men det hender jo.Stoler 110 % på han,og det går heldigvis begge veier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...