Anonym bruker Skrevet 10. juni 2011 #1 Del Skrevet 10. juni 2011 Hvor skal jeg begynne? Min mann og jeg har kuttet mye av kontakten med svigermor, pga at hun er psykisk ustabil og ødelegger for oss. Hun lyger og har skjelt ut både meg og mannen min mer enn en gang. Hun favoriserer også barna våre, yngstemann kjenner hun knapt fordi hun aldri har prøvd å bli kjent med henne. Hun snakker nesten bare med eldste når hun er her. Hun har nesten ingen venner, har aldri jobbet og lever på trygd. Går sjelden andre steder enn til butikken. Har vært singel i sikkert 15 år. Barna hennes får masse dritt, hun har vel ingen andre å ta det ut over. Vi er normale folk som tar oss godt av barna våre, begge har utdannelse, vi har eget hus osv. Likevel sier hun det er synd på barna våre siden vi har det så travelt, hun mener det er omsorgssvikt med barnehage hver dag. Barna våre har korte dager i barnehagen, men hun er bare opptatt av hva hun selv tror stemmer. Hun mener også at jeg har "tatt" sønnen hennes fra henne, noe hun har sagt flere ganger. Broren til mannen min går på trygd og sliter psykisk pga oppveksten sin. Det siste hun klarte å komme med var at hun skal melde oss til barnevernet siden hun ikke får ha barna på overnatting, så kan de se hvor syke i hodet vi er.. herregud, blir gal jeg! Hun forteller også ting som ikke er sant om oss til folk hun kjenner. Hva skal en gjøre med slike folk? Hun evner ikke å se seg selv i det hele tatt. Hun er nok psykisk syk, men nevner vi at hun burde hatt hjelp blir vi bare utskjelt til de grader. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143315036-svigermor-trakkaserer-oss/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2011 #2 Del Skrevet 10. juni 2011 Kjenner til sånn oppførsel. Har familiemedlemmer som er lystløgnere og som ellers oppfører seg slik du beskriver. Vi har holdt ut i altfor mange år, bare for husfredens skyld, uten at det hjalp noen særlig. Valgte tilslutt å kutte båndene helt til de familiemedlemmene det gjelder og tror det var den beste løsningen. De snakket dritt og spredte løgner om oss 1/2 års tid , så ga de tilslutt opp. Sånne personer kommer aldri til å bli annerledes,dessverre, så enten må man "svelge" mange kameler eller kutte roten til problemene. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143315036-svigermor-trakkaserer-oss/#findComment-143315114 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå