Gå til innhold

Nå har kvalmen og spyingen ankommet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er vel snart 9 uker på vei, og nå kommer kvalmen. Har vært småuggen tidligere, men ikke hver dag, og det har ikke plaget meg. Men, de siste dagene har jeg blitt kvalm, og kaster opp noen ganger for dagen. Leste fra dagboken min sist jeg var gravid, at jeg bli sykemeldt i uke 10 på grunn av kvalme, og i uke 14 ble det hyperemesis. Så skal ikke forundre meg om det bærer samme vei denne gangen. Men, kan vel ikke klage, for har jo tidligere klaget over at jeg ikke er kvalm, og dette svangerskapet kjennes så ulikt ut enn det forrige, og dermed skapt mye bekymringer om at det ikke er bra med spiren... Men, krysser fingrene for at jeg ikke kaster opp og er konstant kvalm like lenge som forrige gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, er det ikke fantastisk!;-) Eller ikke...

Jeg er fullgått 6 i dag og sliter ennå bare med brekkninger og en fantastisk konstant kvalme! Føle også at dette svangerskapet var anderledes enn forrige, men ser ut som at jeg snart kan boltre meg fast på soffen og håpe at jeg slepper sykehusinnleggelse;-) Kan vel trygt si at vi trolig har samme erfaringer av svangerskap;-)

På en annen side, er det jo godt å tenke på at spiren trolig sitter godt;-) Trenger liksom ikke lure på om en er gravid eller ikke;-)

Lykke til uansett!!!!!;-)

Skrevet

Aldri så gale at det ikke er godt for noe ;-)

Og, når alt kommer til alt, så tok jeg ikke skrekken sist gang, og sist gang var ille..., for jeg sitter nå her med en ny spire i magen :-)

Lykke til du også, og gratulerer med spiren i magen!!!

Skrevet

Takk for det;-)

Du har så rett så rett, er en grunn til du går igjennom dette en gang til;-)

For min del gikk det over etter uke 20 eller noe sånn... Så denne gangen vet jeg hva jeg har i vente og at det VIL gå over...en gang;-)

Er bare fantastisk å vite at jeg ENDELIG er gravid igjen!!!!!;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...