Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg skal muligens sette eggløsningssprøyten i morgen (avhenger av ultralyden) og lurer på hvor sent man kan sette orgalutranen samme dag dersom man tar den om morgenen. Noen som vet? Får jo ikke ringt klinikken og sjekket siden mobilnettet er nede :(

Takk for svar, kloke damer!!!

Fortsetter under...

Oralutran skal jo hindre eggløsning, så jeg tror ikke du skal ta den samme dag eggløsningssprøyta!

Sånn sett lønner det seg å ta sprøytene på kvelden, for da unngår man slike situasjoner.

Lykke til!

Beskjeden jeg har fått i alle mine forsøk: Orgalutran skal også settes den dagen eggløsningssprøyta skal settes, og Orgalutran skal da settes senest 6 timer før eggløsningssprøyta, helst før. Er du i tvil så kontakt klinikken din.

Takk :) Det var den fristen på 6 timer jeg var ute etter. Man setter den kvelden før dagen med eggløsningssprøyten om den pleies å settes på kvelden, og på morgenen samme dag om man har morgenregime. Men jeg visste ikke tidsfristen. Mener å huske at jeg en gang fikk beskjed om å sette den før kl 9, men det er så lenge siden at jeg har glemt detaljene. Fikk ikke tak i klinikken idag, og det er jo så frustrerende!! Så takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...