Gå til innhold

Siste mai baby?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir endelig satt igang i morgen, 12 dager på overtid! Tror jeg er den siste med termin i mai?!

Og mens vi først er her, andre som har erfaring med å bli satt igang? Er veldig spent, da jeg ikke fantes moden på overtidskontrollen i går, men tror slimproppen gikk tidligere i dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det var jo på tide :) er sååå kjedelig å gå over så lenge...gikk 10 dager over med første og det startet av seg selv 2 dager før igangsettelse...nå venter jeg nr 2 og termin er imorgen...mye maserier, så vi får se..

jeg har ik peiling på igangsettelse, men lurte på om du sier du er umoden...er det det at livmorhalsen fortsatt er tykk da? jeg har 2 cm åpning og litt tykk livmorhals...glemte å spørre om jeg er moden eller hva det betyr...vet du noe?? :)

lykke til imorgen hvertfall! går nok bra.

Skrevet

feris - når en ikke er moden har en ikke åpning.

Lykke til med igangsettelse HI! :)

Skrevet

ble satt i gang med førstemann 10 dager over med sånne modningspiller.. var overhodet ikke moden... pjokken kom ut 46 timer etter første pille ble lagt opp... laaang, men allikevel en god opplevelse.. fikk epidural fordi alt tok så lang tid, og sov godt hjemme den første natta med et "sovesett" som de kaldte det.... epiduralen fikk jeg ca 10 timer før han ble født....

lykke til! det kan jo gå fortere også for deg... de brukte ikke så sterke modningspiller på meg første dagen, fordi de ikke ville at det skulle gå for fort.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...