Gå til innhold

Retferdig?? kjenne at æ blir irritert..

Anbefalte innlegg

Jeg og samboeren min fikk en liten gutt for 4 måneder siden, jeg har ikke vært ute på denne tiden etter kl syv! har jeg det har det vært for å dra på butikken eller springe ut me søpla.

samboeren min jobber mye borte, men nå har han tatt sommerferie.

nå i helgen så er det festival her vi bor, det hadde vært kjempeartig å dratt ut å sett å vært sosial før en gang skyld. "på kvelds tid". men vi har ingen å passe ungen, så da må man jo bare være hjemme.

men da vil samboeren min ut, han var ute forje helg. skulle bare bli et par timer. kom ikke hjem før kl seks på morran! også nå vil han ut i på lørdagen, også dra til finland en tur me en kompis på søndage. kommer hjem igjen samme dag, trur jeg nå!

men syns det er så irriterende når jeg spør han, ja ka du har tenkt skal skje på lørdags kvelden! også sir han, nei må vel sitte hjemme me dæ, før du blir jo sur vist æ går ut! kor i svarte satan e det greit at han skal fly på bygda hver helg? å æ sitte hjemme aleina hver helg.. han e jo ikke i form til å stå opp å ta seg av ungen sin heller.

sønnen våres er bare fire måneder.! å når man har valgt å få seg en familie. kan man ikke fly rundt som man sjøl vil å drikke sæ av skafte! blir så steike irretert, også gjør han mæ til den slemme me å si, nei skal ik ut før da blir du SUR! også ringe vennan hans å skal ha han med ut, dem ringe ikke han! nei dem ringe mæ å tigge om å få han med sæ ut. syns d e barslig, og plagsomt at dem skal gjøre mæ til syndern som ikke gir han lov å gå ut!

dagens lille/store utblåsning!! korsen ville du ha håndtert dette??

Fortsetter under...

Spør ham rett ut om han er redd for å ta seg av barnet alene

Spør også om det er mer ditt barn enn hans barn.

Gi ham et tilbud - for å bli kjent med barnet er du borte i 2 dager (ammer du, må du pumpe) slik at han kan bli godt kjent med barnet sitt.....

hn e kjempeflik å ha han ellers i uke dagan! men når helga kommer, begynne rocke foten å gå! å d virke som han blir fornærma før at jeg ikke liker at han skal fly ut på byen når vi har fått en liten en!

har sakt til flere utav vennene hans at det byr meg rett imot at dem spør meg om han får gå ut. framfor alle, sånn at jeg føler meg tvungen til å si ja! enda går han ut, selv om han ser at jeg ikke liker det! sia jeg sa jo ja når kompisan hans va der..

vil nødig gå ifra han på grunn av dette, men syns han trenger seg en reality sjekk! minstemann vil ikke ta flaksa. han patter pupp og er ganske avhengig av den. vil heller ikke skille meg fra barnet mitt i to dager for å lære far en lekse. når han ellers er veldig flink me han! men syns han burde innse at, "ungdoms" livet er over. han er tross alt 27 år..

men syns han skal begynne å tenke på at jeg sikker hjemme HVER kveld me lillemann! har ikke fri noen gang, før har ikke noen å passe han! nå kjenne jeg at jeg bare gruer meg til helgene kommer. for d skjer noe bestandig noe nytt hver helg! USJ..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...