Gå til innhold

En tur på byen i kveld bør gi resultater.


Gjest sug lut

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut

Jeg mener, jeg har tre liter lettsparkel og 10 tuber silikon, kan jeg bli deiligere nå? Bill mrk "magasinert dykkert".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som om du er helt klar for en tur på byen! Nydelig blir du nok, men bar husk at sparkel må pusses for å bli skikkelig fin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest amandine

Høres bra ut luten! En av damene jeg har "på ruta mi" bruker botox av medisinske grunner, så jeg har fra sikre kilder at botox gjør noe inni helvete vondt å ta. Sparkel og silikon er sikkert bedre. Har riktignok skumle silikonresultater i nær omgangskrets, så jeg personlig klarer meg med rulle-og-dytte-prinsippet. Eller splitt og hersk, om du vil.

Magasinert dykkert kan sikkert brukes til mye det også. Hefte hud som henger, kanskje? Stifte mindre mage? Nei, tilbake til detektimen og vinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

Vel. Alt som ikke løp sin vei er blitt sparkla, alle mer omfattende sprekker og hull er forsvunnet i silikonens klamme favn, og dermed kan man vel si at det meste er oppnådd. Heretter skal jeg bruke silikon som prevensjon, det må jo være løsninga på alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sug lut

Iler til. Våtroms (dvs silikon) eller akryl? Du godeste hva jeg vet sånn plutselig. Maxbo er forøvrig helvete på jord. Kunne like gjerne sendt snekkeren til en Ikea-stor butikk som utelukkende førte tamponger, bind, mensbeger og ti størrelser pessar, og forventa at han skulle følt seg hjemme og ikke en smule overkjørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De står så absolutt i sprutsonen, så våtroms må til!

 

Hm, hva skal man si om maxbo... jeg må ælig indrømme at jeg spiller blondine kortet der altså.... stiller meg litt sånn midt på, ganske synelig et sted og ser meg forvirret rundt. Tar ikke lang tid før noen forbarmer seg over meg og brifer med sin viten (og jeg fortsetter å late som jeg ikke aaaaner hva en 2 toms 4 er....). Går så fint atte ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sug lut

Ja, jeg gjør omtrent det samme, men jeg later ikke som. Det interesserer meg så utrolig lite at det jeg evt snapper opp i en omgang oppussing er ute igjen like fort. Det er best å finne den eldste og mest bestefaderlige ansatte, han forventer ingenting av meg og har allverdens tid.

 

Ellers må jeg bare få dele mitt hatefulle hakeslepp da jeg fant ut at samme produkt kosta 14 kroner hos Byggmax og 46 hos Maxbo. Blodsugere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...