Gå til innhold

Mellomnavn til Alfred, forslag tas imot med takk!

Anbefalte innlegg

Alfred kommer til verden om 7 uker =)

Vi har egentlig nesten bestemt oss for Alfred Kornelis eller Kornelius, men klarer ikke å bestemme oss for hva som er finest.. Mannen vil ha Kornelius, og jeg tenker Kornelis, siden det er en stavelse mindre..

Noen med formeninger, evt. andre forslag?

Han kommer til å bare bli kalt Alfred i dagliglivet, vil bare ha et navn til siden barna våre har et forholdsvis kjedelig etternavn..

Takk =)

Fortsetter under...

Alfred er et herlig navn! Veldig fint.

Kornelis var veldig rart og ufullstendig. Kornelius er flott!

Bare 6 som heter Kornelis og 184 som heter Kornelius. Ville nok tenkt litt på det hadde jeg vært deg. Kommer sikkert til å bli endel feilstavinger og misforståelser. I tillegg synes jeg Kornelius er mye finere og klinger mye bedre med Alfred :-)

Heia Alfred Kornelius! Flott kombinasjon!

Kan også komme med noen forslag:

Alfred Elias

Alfred Julius

Alfred Jakob

Alfred Martinius

Alfred Nikolai

Alfred Olav

Alfred Selmer

Alfred Vilhelm

Alfred er knallflott :) Bra valg! Personlig synes jeg det står aller best alene, man kan fort kvele sånne navn som har litt personlighet. Dere skal ha kred for å ikke slenge på André og andre meget jalla navn.

Alfred Johan var det første som slo meg da jeg så overskriften, ser prebs allerede har nevnt den kombinasjonen.

Alfred Kornelius var spenstig, og ikke så aller verst, men må innrømme at Alfred ble litt kvalt. Mulig dere hovedsakelig kommer til å bruke "bare" Alfred, da kommer det jo til sin rett.

Nå er jo jeg ganske skeptisk til to fornavn generelt, men etter min mening er de aller fleste navn flottest alene.

Annonse

• 2 uker senere...

Min farfar het Alfred :) Så fint å se at disse gamle navnene kommer tilbake :D Jeg ville valgt Kornelius av de to, pga det andre kanskje blir for spesielt... Husk det er et navn guttn din må være stolt av å bære i fremtiden :) Lykke til med navnevalgt! Sliter med det samme foresten ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...