Sjørøveren&Brumlen Skrevet 10. juni 2011 #2 Skrevet 10. juni 2011 I mitt første svangerskap var eg kvalm i 7 mnd. I dette svangerskapet forsvant kvalmen i veke 14-15. Veit om enkelte som har vert kvalme alle 9 mnd, så det er nok veldig forskjellig korti det gir seg. Dessverre.. :/
HH72 Skrevet 10. juni 2011 #3 Skrevet 10. juni 2011 Første gang kvalme fra uke 5-13/14 + litt til og fra resten av graviditeten, denne gang bare kvalm 1 uke fra uke 10-11. God bedring!:-)
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 10. juni 2011 #4 Skrevet 10. juni 2011 Skal det gå over? ;p Mitt tredje barn i magen nå, og i uke 29 så kaster jeg fremdeles opp. Har kastet opp fra uke 3-4 til barnet er ute de to foregående svangerskapene. Men de aller fleste blir bedre rundt uke 12. Uansett; lykke til!
strikkemor til 2... Skrevet 10. juni 2011 #5 Skrevet 10. juni 2011 Var kvalm i 7mnd med 1.mann. Ekstrem kvalme hele dagen de første 4-5mnd. Kun morgenkvalme resten. Nå med 2. Mann har jeg kun hatt litt morgen kvalme fra uke 14.ca. Helt fin de første mnd. Men altså morgenkvalme og ofte oppkast ennå. Men kun rett etter jeg har stått opp. Kastet opp senest i dag, og har bare 3uker igjen til termin. Heldigvis går det over med en gang fødsel er over. Er litt slitsomt å våkne opp kvalm hver dag igrunnen, så gleder meg til å bli ferdig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå