Gå til innhold

Når ble du kvalm og hvor lenge varte det??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det varierer veldig ja....jeg ble kvalm i overgangen uke 6-7. Er forsatt bare i slutten av uke 7 og vært kvalm bare en liten uke, men er allerede veldig lei og syns fryktelig synd på meg selv...

Jeg er i tillegg hinsides trøtt og gleder meg til andre trimester som "alle" sier er det beste.

Krysser fingrene for at det gir seg fort for alle oss kvalme.

Det er heldigvis veldig individuelt, for de fleste roer det seg ned rundt uke 12, når man går inn i andre trimester. For min del, har jeg to fullførte svangerskap bak meg, der jeg har kastet opp fra uke 6 til fødselen. Svangerskap nr 2 var verre enn nr 1. I begge svangerskapene har jeg dog hatt en god periode på to-tre uker i andre trimester før det startet påan igjen. Nå er jeg 6+4 med nr 3, og kvalmen har meldt sin ankomst. Er foreløpig ikke SÅ dårlig som med de to første, men kjenner jeg er på god vei. Hipp hurra.... Godt premien er så god som den er, ellers hadde jeg aldri gjort dette frivillig :-)

Annonse

Jeg ble kvalm rundt uke 5, og var kvalm et par uker, frem til et par uker siden. Er nå 9+6! Var litt redd for at det skulle bety at noe var galt, når symptomene forsvant sånn plutselig, men var på ul tidligere i uka og alt så bra ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...