Gå til innhold

Flere som har "følt" feil kjønn før UL?:))

Anbefalte innlegg

Jeg følte veldig at "dette blir en jente" denne gangen...Siden forrige (gutt) var typisk "guttemage"...og denne gangen trodde alle det ble jente pga. "jentemagen"...;) Men NEIDA....i dag på Ul lå der en klar og tydlig guttefant og viftet frimodig til oss;) Herlig;)

Fortsetter under...

Samme her.. Hadde jente følelse, men der lurte en gutt.. Sier de i hvertfall.. Jeg klarer liksom ikke helt å stole blindt på legen.. Gjør dere det?? Har lyst, men en liten del som ikke klarer...

Sist var jeg 100% sikker på at det var en jente.

Hadde begynt å se på jenteklær (ikke kjøpt noe), farge på vogn, hadde navn klart.

Men på UL hadde den helt klart tut....

Før noen spør, jeg var ikke på noen måte skuffet over at det var en gutt.

Bare veldig overrasket...

Jeg var på UL idag, og siden jeg fant ut om graviditeten var jeg sikker på at det var en gutt. Har vært å sett mye på gutteklær, tenkt på guttenavn osv. Men på ultralyd idag kunne ikke jordmor finne noe som tilsa at det var en gutt. Så overraskelsen var stor når hun sa det mest sannsynlig er en jente der. Hun var ikke så villig til å vise seg frem, men fikk likevel sett noen bilder som indikerer på at det er jente.

jeg var helt sikker på at føstemann var gutt, og etter 3 ultralyder der den ikke ville vise seg frem, tok vi 3d, der var det ei jente! ble helt forfjamset, hæ, nei, det er jo en gutt i min mage, liksom..

var litt av en omveltning å stille seg om fra å se på gutteklær til å ha såå mye å velge i blandt jenteklærne! :)

Annonse

Sist var jeg sikker på gutt, og synes det var rart å måtte omstille seg til jente etter ordinær ultralyd! :)

Denne gangen har jeg ingen spesiell følelse, og det er kanskje like greit siden vi planlegger å leve i spenning helt fram til fødsel når det gjelder kjønnet på den lille! :)

Så morro å høre!;) Vi ble helt stille begge to ett øyeblikk, når han lå der å viste seg frem...fikk til og med me oss bilde av luren hjem!! *haha*;)

Å SELFØLGELIG er en liten gutt akkurat like velkommen som jente..:) Men, morro at man kan føle helt feil;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...