Gå til innhold

Lederen i Lano-ungen må ha jukset, har fått 438 stemmer på to timer.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

det er juks, og det fåregår slik: hackere lager et program som sender stemmer automatisk på den de vil skal vinne fra forskjellige ip adresser så det ikke kan tas som juks. 4chan.org har tatt æren for han som vant lano ungen i fjord. er ikke vanskelig å jukse når man har datafingre!

Annonse

• 1 måned senere...

Det er desverre kjempelett å jukse på lano ungen. Der ligger sider på internett som en kan søke gjennom og den skjuler ip adressen din, finnes flere tusen sider på nett en kan bruke :( Derfor deltar ikke jeg på konkuransen med mitt barn, jeg ønsker ikke å være med på sluk juksing! Det var en betjent som opplyste meg om dett ifjor og viste meg hvordan en kan gjøre de. Jeg ble ganske sint da jeg oppdaget det. Lano sier selv at de går gjennom stemmene i ettertid og sletter overflødige stemmer fra sammip adresse, men om ip adressen er skjult så klarer ikke lano å oppdage dette!

I år så har de lagt inn en sånn kode greie som en må taste inn men den hjelper desverre ikke. Det går desverre fint an å jukse iår også.

Mange tror at de som leder får mange stemmer pga mobilisereing av familie og venner på facebook, men hallo, over 24 000? Det er bare tull! Og ikke er det det fineste bildet heller, er mange utrolig flotte bilder som er med iår som desverre ikke har mulighet til å vinne. Synes Lano burde avblåst hele stemmingen og heller nedsette en jury som plukker ut de beste bildene og så kan vi stemme på de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...