Gå til innhold

Håper alle gode ting er 4 :-)

Glow2011

Anbefalte innlegg

Jeg har nå testet positivt etter andre fryseforsøk hos Hausken. Er akkurat 4 uker i dag.

Tenkte jeg kunne henge her litt, da jeg er lei av å melde meg inn og ut av terminklubber og 1 .tri. Jeg har abotert 3 ganger på litt over et år og sist gang etter fryseforsøk for 2 mnd siden. Vi har 3 års jubileum som prøvere denne mnd også.

Føler meg super heldig som fikk klaff igjen på første forsøk etter forrige abort, men klarer jo ikke helt å slippe gleden løs. Vanskelig å tro for oss slitere at det noen gang skal gå veien, men håper så inderlig at det går bra denne gangen. Synes tiden står stille, og at det er 8 uker til de magiske 12 ukene, fortoner seg som en evighet :-)

Men får ta en dag av gangen og krysse fingrene.

Veldig kjekt å lese om alle dere andre sliter som kommer i mål en etter en, gir meg et godt håp i denne vente tiden :-)

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gratulerer så masse med positiv test:) Dette skal gå veien, det bare må det:)

Som jeg skrev til Nina40+ så blir jeg så glad for alle som får oppleve dette, men ekstra glad når det er en av oss slitere som greier det:)

Sitter nå og ser på skjermen på baby -calen, mitt lille mirakel som ligger og sover, kjenner jeg blir varm om hjerte:) Håper dere begge for oppleve denne fantastiske lykken....

varm klem fra meg

Gratulerer så mye med positivt svar:)))) Jeg melder meg også inn her som sliter, har to nydelige jenter, ei på 10 år og ei på 5 mnd. Ei homemade og ei ivf. Men jeg tar ingenting for gitt, da jeg har opplevd å miste før.

I dag er jeg 4+1 og her tar jeg også dag for dag. Prøver å være positiv, men må samtidig være realistisk. Man må bare ta de utfordringer som kommer,... Trøster meg med at det går som regel bra!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...