Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Hvor mange her med termin i juni? Syns det er mange julibabyer her inne. Jeg har termin 28 juni så det kan jo brått bli julibaby på meg også når sant skal sies ;)

Hvordan er formen da? :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er en juni bebbis! Håper jeg da iallefall :D Har termin 20 juni! Nå håper jeg bare han eller hun kommer snart!!

Formen er grei, mye trøtt og tung i kroppen. Har også de siste ukene hatt myye dårlig mage.. Ellers er det vel bare småtterier som man må regne med.

( Bra om du føder etter 1 juli da så får pappan 2 uker ekstra permisjon :-) )

Masse lykke til!

Skrevet

Vi er ganske mange junimammaer her også. Jeg tror det er en laaaaang oversikt inne på Terminklubben. :-)

Selv har jeg termin 21. juni, men skal settes i gang i neste uke pga diabetes (stor baby/mye fostervann). Og det er greit, for nå synes jeg ventetiden blir laaaang. Og jeg har mindre og mindre ork til å holde hverdagen i gang her hjemme. Bare det å sette seg i bilen og kjøre de store jentene på 8 og 10 år på fritidsaktiviteter og sånn er en kraftanstrengelse. *ler*

Skrevet

hei, har termin imorgen jeg...sitter med masse maserier som kommer med 8 min mellomrom..men de må bli vondere...hatt de konstant i 2 døgn nå, ikke noe soving heller desverre...2cm åpning og litt tykk livmorhals...så vi venter i spenning, er verre idag en igår, så håper disse maseriene blir mer regelmessige i løpet av dagen :) ellers har jeg det greit, tungt og slitsomt ja...men sånn er det :)

Skrevet

Juni baby her og,termin 19... Venter spent,sliten og trøtt kropp som vil ha ut baby nå!:)

Skrevet

Jeg ruger på en liten junibaby! Termin i overimorgen, så nå venter vi veldig! Har aldri gått over termin før, så jeg håper jeg slipper det denne gangen også. Isåfall bør det skje noe veldig snart! :)

Skrevet

Jeg har termin 22.06. og har vært på svangerskapskontrollen i dag.

Der ble det sagt at hodet har festet seg og at disse murringene jeg kjenner de siste to dagene kommer mest sannsynlig til å øke til rier snart...

Så nå venter vi.... Jeg er hormonell så det suser - jeg begynte å gråte når jentene mine så på tegnefilmen Dumbo, fordi de tar Dumboen vekk fra mammaen og han er alene og gråter, og mammaen hans er alene og gråter.... Jeg klarte ikke å se på det rett og slett - det ødela hele kvelden min! :-)

Jeg kommer til å føde på ABC Ullevål og gleder meg til å treffe prinsessen. Navnet er også i boks og hun kommer til å hete

Lilly Grace.

Skrevet

hei du....skal føde på ABC jeg også...går og venter på sterkere rier selv..har en del med murringer og maserier nå i 2 3 dager..hodet er også festet og klar...litt tykk livmorhals sa jordmoren min + 2 cm åpning..håper det skjer noe snart her oxo :) termin imorgen...fint navn jenta deres skal få :)

lykke til og vi får bare krysse fingrene for at det skjer noe snart.

Skrevet

Jeg hadde termin 20 juni men prinsen meldte sin annkomst 29 mai :D

Lille William ble født på Ahus og var 3818 gram og 53 cm lang :D

Skrevet

Jeg har termin 26 juni. Venter da mi 2 andre jente. Hadde en heavy fødsel sist, så er veldig "spent/redd" for denne.

Jeg kjenner dårlig med "tegn" på at ting nærmer seg. Fikk hu første 1 uke før, så går her å håper :-)

Formen er grei nok, hvis man tar bort bekkensmerter, ekstrem trøtthet, åreknuter, såre ribbebein, vond rygg og litt vann i kroppen :-))))

Skrevet

Tusen takk og lykke til med fødsel på ABC! :-) Husk å skrive din fødselshistorie - det er så spennende å lese hvordan det gikk.... :-)

Skrevet

Har termin 20 juni. Formen er fin:) men har hatt masse kynnere siden uke 23, og de siste ukene endel maserier. De siste to nettene har det tatt seg opp på et nytt nivå, så det er nok ikke så lenge igjen:) hadde satt pris på om han ville melde sin ankomst snart:) får å flettemønster inn litt gammel overtro: onsdag 15 juni er det fullmåne med måneformørkese :) da kan det skje ganske mye:)

Skrevet

Jeg har termin 30.juni,men de starta å sette meg igang i går :)

Skrevet

Hei hei, jeg hadde termin 4 juni, venter fortsatt, de skulle sette meg i gang den 10 men måtte vike for andre, da formen min var bra mente dem. Ja ja, de lovet og sette meg i gang den 14 i morgen 10 dager over. Er moden og 4 cm åpning så håper på rask og fin fødsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...