Gå til innhold

Faen hva skal jeg gjøre? :( (kjønnsvorter )

Anbefalte innlegg

For to år siden så fikk jeg vorter der nede..

fikk medisin av legen og de ble borte med engang..

kom til kontroll ett år etter og alt var borte og jeg legen sa at jeg har blitt "frisk"

Nå idag oppdaget jeg en jævel.

Og jeg fikk ny kjæreste for 6 mnd siden.

hvordan i all verden skal jeg forklare dette til han ? :(

Fortsetter under...

Annonse

Til dere som sier æsj. VET dere enentlig hvor mange av oss som har viruset i kroppen? Nei, 80% Det er bare noen typer som gir utbrudd Latterlig kommentar.

Du må nesten bare si det som det er. Kan jo faktisk være at det er han som har smittet deg igjen. Det vet man aldri, for som jeg skrev ovenfor så er vanvittig mange bærere av smitten men kun ett fåtall vet at de har det eller har hatt utbrudd.

Forstår det er ubehagelig, men dette er ingen big deal, veldig mange mennesker er smittet. Kjæresten din kan være smittet fra før han traff deg uten å merke en enste ting. så har man hatt flere partnere er det vanskelig å finne smittekilden

Det er jo bare å fortelle det sånn det er ? Kjønnvorter er veldig vanlig i dag, og mange får de under svangerskap. Så kan du ikke si du fikk det når du var gravid? Og at du nå behandler deg for det?

For alt fu vet, kanskje han har hatt det selv også..=)

Hilsen ei som også har hatt de jæ**** kjønnsvortene..

Annonse

Tusen tusen takk for de siste seriøse svarene..

Fortalte det til kjæresten min og han tok det alt for greit?

Hehe.Jeg begynte og gråte litt, men han sa bare at det er ikke noe og tenke på.

Håper den jævelen her går like fort vekk som de andre jeg hadde for 2 år siden..

Synes det er merkelig at jeg har fått det igjen når det er lenge siden jeg hadde sist. Jaja

Glad for at han tok det så bra .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...