Tsb Skrevet 10. juni 2011 #1 Skrevet 10. juni 2011 Endelig, er jeg i siste trimester. 28 uker i dag Inni magen min er det liv HELE tiden.. Idag er vi i nord også så heldig at det er 25 grader i skyggen, og jeg sitter inne framfor en luftevifte å koser meg.. Skjønner hva folk mener med at det er tungt å gå gravid i varme å sommer.. men skal nokk overleve dette var på UL i overgår, (onsdag) og da kunne de fortelle at h*n var 1 kg ca gud det merkes! Ønsker og vite kjønn, men gynekolog sier jeg har et vanskelig foster å se etter kjønn på.. Hun trodde kanskje hun så noe mellom fotene, men det kunne også være navelsnoren som lå der.. Jeg gleder meg uansett kjønn, den er høyt elsket allerede
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 10. juni 2011 #2 Skrevet 10. juni 2011 Velkommen inn til oss og lykke til i siste trimesteret Selv har jeg bare 2 dager igjen,så forsvinner nok ganske snart
tuss2011 Skrevet 10. juni 2011 #3 Skrevet 10. juni 2011 Velkommen hit Jeg synes 3. trimester har gått kjempefort!!! Jeg har 55 dager igjen i dag Det er jo kjempespennende å måtte vente til h*n kommer ut og se da! Håper du har hatt et fint svangerskap til nå
pregnito Skrevet 10. juni 2011 #4 Skrevet 10. juni 2011 Jeg er også begynt på mitt siste trimester i dag deilig følelse
Tsb Skrevet 10. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2011 har hatt et fint svangerskap til nå ja ble sykemledt i går pga bekkenet... " mild form for bekkenløsning" sa legen til meg.. så er 80& sykemeldt deilig å tenke på at det er ikke lang tid igjen nå Gleder meg så mye til å treffe å gi nurket en trygg å god oppvekst hos oss er litt rart å tenkte på siden det er vår første at vi faktisk skal bli foreldre..! litt skremmende og avåtil... Takk gud for at svigerforeldre bor i samme bygd. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå