Gå til innhold

12 fullgåtte uker i morgen, og ett lite gull som lå å sprellet på ul i dag:) Slitere se hit:)

Anbefalte innlegg

Fsh på 13 og amh på 0,3. Prøvere i 3 år. 2 SA siste året. Fikk beskjed om å enten adoptere eller gå for eggdonor, og at vi hadde 1% sjanse til å bli gravide. Hvis vi mot all formodning skulle lykkes, så ville vi mest sannsynlig abortere.

Men nå sitter jeg her da. 12 fullgåtte uker, og sett ett lite gull på ul i dag som lå og sprelte:))))) Ble gravid med ICSI på fantastiske Aleris:))

Ikke gi opp uansett hva som skjer, eller hva ekspertene sier. Det er altfor mange solskinnshistorier ute og går til det. Ha tro og håp, og føl intuisjonen deres. Aldri aldri aldri gi opp!!!

Mvh

Frøken Lykkelig med Gull i magen:)

Fortsetter under...

Gratulerer med nesten 12 uker!! Et mirakel i likhet med mitt svangerskap. Er også straks 12 uker etter å ha fått beskjed om å satse på ED pga AMH < 1 og FSH 15. Men ble gravid på første IVF!

Lykke til videre! Blir spennende å se hvem som føder først(husker vi hadde samme uttaks og innsettingsdato) :-)

Ja, det beviser jo at man ikke må lytte blindt på ekspertene:)

I følge legen i dag så blir det nok nærmere nyttår vår kommer:)

Vi sees inne på 2.trimester;)

Hei popstar!!!!

Så utrolig hyggelig nyhet!!!! Moro å høre når noen av de jeg har slitt sammen med, også lykkes :-)

I morgen er det 10 uker til min termin. Tiden flyr.

Masse lykke til med graviditeten ;-)

Rotet meg litt inn her, tidligere prøver.

Gøy å lese, gratulerer med baby i magen:)

Min førstefødte ble til på natur metoden, med en amh på 0.1 og fsh på 18.

Han ble født 2 uker over termin.

Lykke til videre.

Annonse

Ja, gled deg:) De er helt fantastiske der. Det ligger maaaaaasse kjærlighet, varme, harmoni og omtanke i de veggene der. Fantastisk god stemning på den avdelingen.

Lykke til:)

• 8 måneder senere...

Takk for at dele deler dette, slik at min verden ser litt lysere ut i dag!

FSH 18,5 og AMH 2, snart 40 år. Hvor gamle er dere?

Jeg har kastet bort penger på 4 inseminasjoner, siden ingen fortalte meg om disse hormonprøvene.

Nå prøver jeg å bestemme meg for å om jeg skal prøve hormonstimulering en gang, for å se om de får ut noen egg, før jeg evt. går videre med EA.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...