Gå til innhold

Dra på feire rett etter MA?

mizuno

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

Ja - jeg vet jeg tenker negativt nå, men har allerede begynt å grue meg til UL på tirsdag og forbereder meg allerede nå på å få høre at det ikke lenger er noe liv. Har hatt 3 ma på rad nå, og har ikke helt troen på at det skal gå veien denne gangen heller. Var på UL forrige uke (6+6) og skal på ny UL når jeg er 8+5. Har ingen symptomer annet enn manglende mens. Dvs var veldig trøtt og sliten fram til forrige uke - og kaffe smakte ikke godt lenger. I tillegg var håret mitt fett og uregjerlig - men nå ser alle symptomene ut til å være borte igjen - akkurat slik det forløp de andre gangene hvor jeg mistet :(

Som dere skjønner er jeg ikke videre optimistisk.

Og det jeg også bekymrer meg for nå er ferien; vi skal etter planen reise på 2 ukers ferie til Italia neste helg. Hvordan vil det kunne gå om vi oppdager at fosteret er dødt på tirsdag? Vil det være forsvarlig å reise bort kun få dager etter dette? Har tidligere fått med meg abortpille hjem, og forrige gang hadde jeg store blødninger i nesten to uker etter aborten, vet ikke helt om det frister å dra på ferie med denne type blødning. Vil jeg i tilfelle få sykemelding for så mange dager at jeg kan få dekket flybilletten med avbestillingsforsikring?

Huff - jeg bekymrer meg så mye nå....

Fortsetter under...

Hei, og takk for svar!

Tror ikke det er noe alternativ for meg å utsette inngrepet - da ville jeg nok uansett ikke klare å nyte ferien. Tror ikke jeg hadde turt å dra på ferie til utlandet med tanke på at egen utstøting kunne skje når som helst - hadde det iallefall forferdelig vondt og mistet mye blod ved forrige MA - lite fristende å ligge på et hotellrom da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...