Gå til innhold

Fullstendig panikk... ser tilbake

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Begynte med kraftige kramper og blødning i kveld så dette er nok en meget tidlig abort... Nå ble jeg faktisk litt lei meg. :( Var langt i fra planlagt og vi hadde tatt alle forhånsregler for å unngå dette. Rart er det der når man faktisk får positiv test og blir konfortabel med tanken. Jeg har to nydelige barn og kunne ikke unnvært dem for noe i verden. Men denne gangen var det nok ikke min tur. Skal bestille time til gynekologen min i morgen og få sjekket ut alt.

Lover å se tilbake på alle som har vært så snille å sett på meg, men akkurat nå er jeg helt tom!

Sender deg mld i morgen whitelily!! :) Takk for mld!!!

Bella.. :)

Nei,så trist å lese :o( Skjønner godt at det er trist nå når du har innstilt deg på at det er en graviditet. huff :o(

Du får ha masse lykke til hos gynekologen i morgen, så krysser jeg fingre for at spira har klort seg fast!

Klem fra meg...

kleeeeem vakringen!! var redd for det her :( ikke tenk på mine små problemer i denne verden nå snuppa, bare ta vare på kroppen din og få energien din opp igjen og ta det når tiden er rett, her går alt så langsomt atte det går helt fint ;)

sender deg fortsatt healing som lovet i meldingen min ♥

Det forklarer jo hvorfor jeg så og følte det jeg gjorde, og det var leit søte Bella :-( Vet at det er trist å miste uansett i hvilken situasjon man er i og hvor langt man er på vei for det er ikke mye som skal til før man venner seg til tanken på å bli mamma igjen :-/

Varm go' klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...