Kinamitt Skrevet 10. juni 2011 #1 Skrevet 10. juni 2011 Når de f.eks henger over skulderen din for å rape? Vanskelig å forklare, men hun virker veldig sterk og er redd hun skal begynner å gå for tidlig (om en 9-10 mnd. altså..) ettersom faren begynte å gå veldig tidlig, og han har blitt relativt hjulbeint.. hehe..
Håpefull77 Skrevet 10. juni 2011 #2 Skrevet 10. juni 2011 om beina treffer noe å "stå" på er det refleks at de "reiser" seg. Denne refleksen tror jeg gir seg etterhvert. Jenta vår gjør det samme om hun får noe fast under beina. For eksempel at vi holder henne over lårene våre.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 10. juni 2011 #3 Skrevet 10. juni 2011 Ja, det er bare en stå-refleks som utløses, og har ikke noe med styrke i beina eller det å gå tidlig å gjøre. Faktisk må denne refleksen falle bort før de klarer å gå på egenhånd=)
2små,rosa&blå Skrevet 10. juni 2011 #4 Skrevet 10. juni 2011 Jeg gikk faktisk da jeg var 9 mnd. Til tross for at jeg hadde klumpfot da jeg ble født. Jeg ble ikke hjulbeint i det hele tatt. Men begge foreldrene mine jobber med ortopedi da, kanskje de gjorde noe rart med meg, og at det var derfor jeg gikk så tidlig, hehe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå