Gå til innhold

"Drittslenging"??? Tåler dere ingen verdens ting eller??

Anbefalte innlegg

Jeg ler meg ihjel jeg!

Dere tåler jo INGENTING!!!!!

Enhver form for kritikk eller skepsis til noe,

tolkes som drittslenging og ondsinnet mobbing...

Det er så pinlig, så utroooolig PINLIG å lese mange av innleggene her inne!!

"Fei for din egen dør!!!"

Herregud VOKS OPP!!!!!!!!!!

Fortsetter under...

Annonse

Det er vel ikke en regel at gravide automatisk er høflige, kloke, gjennomtenkte eller sympatiske mennesker. Det vi har til felles er graviditeten og barna våre får ulike foreldre med ulike forutsetninger for god oppvekst.

Man kan se på foreldrene og høre også hva sjargong deres barn vokser opp i. I barnehagen kan vi som jobber der ofte peke ut hva barn som er i faresonen for å få problemer senere i skolen og tenårene.

Alle oss her inne representerer de ulike mennesker fra de ulike miljøer, derfor er det også alle disse mennesker vi møter enten vi er slik eller sånn.

Vi kan ikke forandre andres meninger og innlegg og ikke være enig, men vi kan øve oss opp til å ikke komme i forsvar og agere oss inn i krangling og drittkasting, det kan vare og vare så lenge vi vil, kanskje til vi sprekker:-O

Jeg foreslår at dere som ikke forstår hva 10:44 snakker om, leser innlegget fem ganger til.

Og så kan dere gå i dere selv og tenke godt over om dere er i den kategorien foreldre som påvirker barna til negativ oppførsel. Og i så tilfelle om det er noe dere bør gjøre noe med.

Jeg velger å tro at den måten jeg fremstår på, også på ett forum, viser en del av meg som person.

Jeg tror ikke det er mange som går rundt og er respekterte, ærlige, gode og reale oppdragere og foreldre i virkeligheten som forandrer seg til drittkastere og mobbere på ett forum, anonymt eller ei.

Ja jeg er enig i at det er utrolig pinlig å lese mange av innleggene her inne, jeg tror dette var et av dem..

Problemet her inne er vel egentlig at mange er umodene, og ikke klarer å formulere seg på andre måter enn en fjortis.. Menmen, denne sia får meg til å føle meg mer normal da ihvertfall^^

God Helg alle sammen:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...