Gå til innhold

Ble lagt inn på sykehus for blindtarmbet. Er det festesmerter?

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg ble lagt inn søndag natt på sykehus med akutte magesmerter. Legevakta sa det var blindtarmbetennelse og sendte meg rett på sykehuset. Kom hjem i går og det viser seg at det ikke var noe galt med prøvene. Jeg har ligget der fordi jeg har hatt så JÆVLIG vondt at jeg ikke har fått sove.

Hvis dette ikke er graviditet hva er det da? noen som kjenner seg igjen i dette?

Er første mnd jeg prøver, og dette startet 2 dager etter smileyfjes på CB eggløsningstest. Mulig ting har klaffet før selve smileyen...

Men vil uansett høre om noen tror jeg er gravid. Har vondt enda. MYE værre enn menssmerter. Skal ha mensen 19 juni. Når kan jeg teste?

Fortsetter under...

jeg er overbevist om at jeg kjente egget feste seg. Det skjedde en uke etter eggløsning, og var en skarp, intens smerte nederst i magen, men det varte bare noen få sekunder. Rakk å krøke meg sammen og si au, og så var det over. Kjenner meg ikke igjen i det du beskriver. Tidlig i svangerskapet hadde jeg også endel ligamentsmerter, men det er jo milde smerter, ikke noe jeg ville beskrevet som "akutte magesmerter".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...