Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.. Jeg har termin 28 juni og er nå 37+6. Venter min første og er veldig spent. Tar både bringebærkapsler (bare én om dagen) og smører med fødselsforberedende olje..her skal man gjøre det man kan på forhånd ;)

Anyways..jeg har fått fødeplass på Ahus. Men jeg har samtidig lest for noen mnd siden at Ahus fryktet tidenes babyboom i juni i år. Dette mener de er en sammenheng med at folk 'planlegger' termin iht barnehageopptak (har ikke satt meg inn i det ennå).

Jeg har iallefall hørt at juli og august som oftest er de travleste føde-mnd'ene i året.

Uansett; det jeg egentlig lurer på er hvem og evt hvor mange her inne som skal føde på Ahus i disse mnd'ene.. Er litt interessant å vite, selv om sikkert de fleste som skal føde der ikke henger på barnimagen :)

Hadde jo også vært litt trivelig og møtt noen herfra på Ahus når man har 'klekket' :o)

Dere som har termin i juni/beg av juli, hvilke tegn har dere begynt å få (hvis dere har noen). Jeg har 1-2 ubehagelige vonde kynnere i døgnet som varer i max 5 min + vanlige småkynnere. Har også begynt å få slimete utflod (sorry detaljer) og stikkinger oppi hellighula ;) Tror ikke jeg kjenner noe til nedpress enda, men tassen inni magen styrer fælt med bena sine langt oppi mellomgulvet og det er mye bevegelse hver dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnet skal ut om det er her eller der:-) På Ullevoll i august som jeg skal føde på er det akkurat det samme, mange gravide som har termin:-) Slik er det og det trenger vi ikke bekymre oss over, det er personalet på sykehuset som må gi oss et tilbud, banet venter ikke i kø:-)

Ikke bekymre deg:-)

Skrevet

Hehe...skal prøve å lavære, men vi har 4 min kjørevei til Ahus og jeg har veldig lite lyst til å bli sendt et annet sted nå som jeg har fått tildelt fødeplass og kjenner til stedet. Nesten alle venninnene mine har født der også og er veldig fornøyde.. Kjenner ikke at jeg orker tanken på å bli avvist når jeg trenger de som mest.. :)

Spennende med fødsel uansett.. er jo første gangen.

Skrevet

Jeg skal og på Ahus denne gangen, termin dagen etter deg. Har 5min til sykehuset, så praktisk med vesentlig kortere vei denne gangen :)

Jeg har ikke tenkt tanken engang om at vi blir avvist, tenker at de alltids greier å finne en plass i en krok om det skulle bli for ille :)

Skrevet

Bare tenk positivt om det, det er klart du får plass:-) De står der og venter på deg og du bare seiler inn og blir møtt av allverdens ekspertise:-)

Sånn blir det:-))))

Masse lykke:-)

Skrevet

:o)

Det settes stor pris på slik positivitet !!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...