SuperMuffin Skrevet 10. juni 2011 #1 Skrevet 10. juni 2011 Noen fra Vestfold her inne? Vært gøy med noen i nærheten som også prøver eller nettopp har blitt gravid!
12Januarspire Skrevet 14. juli 2011 #4 Skrevet 14. juli 2011 Jeg er fra Vestfold. Prøver å bli gravid
SuperMuffin Skrevet 14. juli 2011 Forfatter #5 Skrevet 14. juli 2011 Så gøy! Endelig noen flere herifra. Har dere prøvd lenge eller ? Gift, samboer ? Har flere barn `? Jeg sluttet med pilla 3 juni, så er spent på hvor lang tid dette kommer til å ta. Jeg er selv gift, så nå følte vi det var på tide og starte vår egen lille familie. Har forøvrig en veldig rolig og kjedelig dag på jobb i dag. Vil mye heller ut i solskinnet og ligge på stranden.. Flere på jobb nå ?
12Januarspire Skrevet 14. juli 2011 #6 Skrevet 14. juli 2011 Vi har prøvd i nesten 1 og et halvt år nå, samboer, har ikke flere barn. Skal til gyn i August da, for å se om alt er i orden. Har også vært i kontakt med privat klinikk som assisterer med befruknig med samboers svømmere, så vi har evt de å gå til dersom intet annet hjelper.. Har ferie nå, så reiser på sommerferie på Onsdag..
meg og mine <3 Skrevet 14. juli 2011 #7 Skrevet 14. juli 2011 Vi har vel prøvd noen år nå, men la det litt på is for en go' stund siden, for å slappe av å se om det hjalp, men nå har vi satt igang prøvingen på ordentlig igjen Jeg har en sønn fra før. vi gifter oss i august å begynner å bli veldig klar for å få barn sammen nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå