Gå til innhold

Raseriannfall=søskensjalusi?

Anbefalte innlegg

Jeg vet hvirkelig ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har verdens snilleste og beste jente på 3 år. Hun ble storesøster for 7 uker siden. Hun er verdens snilleste mot sin søster og så stolt. Men plutselig har hun fått raseriannfall. I går skulle jeg hente henne i bhg. Det endte med at hun lå i veien og roterte på bakken av sinne. Problemet var at hun ville ha sykkelhjelmen hennes som var hjemme. det regnet, lillesøster satt i bilen (og heldigvis sov), hun var dekket med gjørme fra topp til tå. Jeg kunne satt henne i bilen men de andre bilene sto så tett innpå at jeg måtte vært forsiktig og med en treåring med "spastisk" anfall, så er ikke det enkelt. Jeg kunne heller ikke sette meg i bilen til det gikk over, for det var biltraffikk der. Etter 30 min ringte jeg faren og han kom og bisto med lillesøster.

Det endte med at hun ble så sliten at vi fikk kledd av henne og satt henne i bilen. Når vi kom hjem pratet vi om det og ble enige om at å prate sammen er bedre. Mens hun er sinna så sier vi at hun må huske å puste rolig noe hun sier hun ikke klarer.

I dag tidlig så var vi nesten på samme vei, men jeg klarte å avslutte det før det ble for ille. Samt at vi var hjemme og ikke på en sølete parkeringsplass.

I dag var det at hun ville tisse før meg, noe hun sa når jeg satt på do og tisset. Noe jeg ikke kunne gjøre om.

Jeg tror jeg blir gal.

Har noen tips eller håp om at dette går ove?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143313387-raseriannfalls%C3%B8skensjalusi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...