Gå til innhold

Lurer på noe ang Lanoungen

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det så ille at man stemmer på et funksjonshemmet barn? Jeg stemmer på de (både i fjor og i år) fordi jeg synes de er søt og fortjener det, så klart fortjener de ikke det mer enn noen andre barn, men likevel.. hvorfor MÅ familien ha jukset bare fordi folk stemmer på dem?

jeg stemmer ikke kun på de da, jeg stemmer på veldig mange når jeg først er der inne.

Jeg mer ikke å tråkke noen på tærne, jeg lurer bare på hvorfor folk er så raske med og kalle de juks og fanteri, når ingen vet med sikkerhet at det er det som faktisk skjer..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143313341-lurer-p%C3%A5-noe-ang-lanoungen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, de meste stemmene er vel pga barnet er annerledes og folk vil vise at barn som ikke er som alle andre barn kan vinne like mye.

Husker fra i fjord så kunne ikke engang vinneren bade og hvorfor da vinne en konkuranse hvor de skal ta bade bilder slik de kan ha det på lano flaska..

Det skulle også i utganspunkte vært krav om at det skal være et bade bilde/dysj bilde/nettopp badet bilde hvor barnet er pakket inni hånklær eller har hånklær på seg.. kansje også til og med at lano såpa er med på bilde... det er min mening.

Men jeg stemmer på de barna jeg synes er søte og som er blitt avbildet i sammneheng med noe som har med såpe og gjøre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...