Anonym bruker Skrevet 9. juni 2011 #1 Del Skrevet 9. juni 2011 skrev et innlegg for ei uke siden,har fått så mye blåflekker på bena og nå noen få på armene. Var hos lege tidligere i uken og fikk tatt blodprøver,og alle var normale,ikke lave blodplater,fin blodprosent og normal antall hvite blodlegemer. Hun sa det var ingenting som tydet på kreft,men det var bare ved å se på blåflekkene og blodprøvesvarene,hun sjekket ikke lymfekjertler og sånt...men jeg er frisk, har ikke feber eller infeksjoner, har ingen små prikker under huden og blør heller ikke neseblod eller når jeg pusser tenner. Det eneste er at jeg er supertrøtt og har plutselig fått mye blåflekker. Men hvis det hadde vært blodkreft ville det vel vist på prøvene, siden det er lave blodplater som gjør at man får blåflekker, og jeg hadde fine blodplater. Beklager å mase her, men tenker så på det og får ikke sove. Skal ringe legen min igjen imorgen og prate litt,men det hjelper lite nå som natten er her og tankene kverner... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143313243-kan-man-ha-blodkreft-selv-om-alle-blodpr%C3%B8ver-er-helt-normale/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2011 #2 Del Skrevet 9. juni 2011 Hei! Tror ikke du trenger å bekymre deg for noe alvorlig så lenge blodprøvene dine var normale. De ville sett det på blodprøvene! Jeg er ikke lege, men har helseutdanning, både vestlig og østlig. Innen akupunktur (kinesisk medisin) er det visse ubalanser som kan gjøre at man får veldig lett blåmerker, ved den ene ubalansen er ofte slitenhet en av symptomene også. Jeg mener også å huske at man kan ha mangel på enkelte mineraler eller vitaminer og at det også kan gi økt tendens til blåmerker, men husker ikke hvilke det er. Du kan jo be legen din ta utvidede blodprøver i forhold til dette også. Ikke noe av det jeg har nevnt er farlig, men plagsomt. Ikke bekymre deg for mye, for legen din har tatt deg på alvor og følger deg opp. Om du etter utvidede blodprøver ikke får noe tydelig svar kan du jo evt be en person med god kunnskap i å lese prøveresultat se på resultatene dine, det finnes i hvert fall i større byer ved enkelte klinikker, bare å forhøre seg. Kan ellers nevne at jeg selv for mange år siden fikk ekstremt fort blåmerker, og store også, og det tok måneder før de forsvant igjen - uten at jeg var syk. Men det jeg vet i dag så vet jeg jo at jeg hadde veldig ubalanse ift kinesisk medisin. Ro deg i natt med at legen din følger deg opp. Snakk med legen i morgen og fortell at du bekymrer deg og be om han kan ta utvidede blodprøver ift vitaminer og mineraler og hormoner også. Hvis alt er normalt så hadde jeg tatt kontakt med en akupunktør og hørt om du kanskje har en av ubalansene som kan gi deg slike symptomer som du har. Håper dette gjør at du får en litt bedre natt. Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143313243-kan-man-ha-blodkreft-selv-om-alle-blodpr%C3%B8ver-er-helt-normale/#findComment-143313263 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå