Gå til innhold

Er det vulgært å ha utrigning når man er gravid?

Anbefalte innlegg

Skulle prøve en kjole (som hang i skapet) som har høyt liv og passer fint som gravid kjole men oppdaget at puppene mine har vokst så mye at jeg får skikkelig kløft. Nå lurer jeg litt på om det er vulgært eller greit når man er gravid? Det er i anledning sommerfest på jobben. Synes vanligvis at skikkelig kløft er vulgært men tenker kanskje det er ok siden jeg har så stor mage? (er 32 uker på vei og har en fin kul)

Fortsetter under...

Annonse

Jeg syns ikke det:) Puppene står jo i stil med magen:) er jo foskjell på å gå med halve nippelen ute, og bare vise litt kløft. Når man er gravid vokser jo puppene mye, og da er det jo ofte vanskelig å unngå å vise kløft i helt vanlige topper også syns jeg

Nei da..så ille er det ikke. Puppene er godt dekket til får bare kløft (ser ut som jeg bruker push up men går uten BH).. kjolen er knelang og jeg synes magen er pen..gidder ikke å spørre mannen min for jeg vet jo akkurat hva han vil synes er finest. Bedre å høre hva anonyme jenter sier

Hah, nå skal dere høre hva som skjedde med meg.. Var ute og spiste med noen venninner, hadde på meg en vanlig litt utringet genser som absolutt ikke var noe tacky i det hele tatt. Satt ei alkoholisert kjerring av ei dame litt borti lokalet med mannen sin. Hun satt og nistirra på meg.. og tydlig prata ett eller annet om meg, og ble ganske høylytt uten at jeg hørte direkte hva som ble sagt. Så skulle hun ut og røyke, og stoppa opp og tok tak i toppen min og dro den langt opp, mens hun tydelig var veldig høylytt (husker ikke helt hva hun sa). Jeg var helt skrekkslagen, og begynte nesten å gråte.. hallo liksom? Jeg hadde ikke noe for dyp kløft eller noe, dama satt der lenge etterpå satt og lata som ingenting og prata med noen andre i følget mitt. Jeg som ikke hadde vært ute av huset på ukesvis hadde bare lyst hjem :( forferdelig!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...