Gå til innhold

Virus apotek lanserer gratispakke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei stikker innom fra småtroll 0-1 fikk nettopp høre at virus apotek lanserer gratispakke. Registrer deg på www.babybaby.no :-) tenkte hvis noen ikke har fått det med seg.

Jeg fikk forresten ei lita jente 21 april og nyter tilværelsen. Ikke lenge til dere kommer etter :-) lykke til alle sammen med fødselen når den måtte starte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

takk for tipset:D

Gleder meg til å hente den pakka å:)

Skrevet

ViRus apotek? Hehe

Skrevet

Huff..virus apotek hørtes skummelt ut;)

Har akkurat vært på Vitus apotek og hentet min pakke, er mye bra der, selv til mor og far:) Har også hentet på Apotek 1, og Lindex. Sistnevnte får du ved å melde deg inn i Libero klubben. Kjekt med små prøver, til å ha med på tur i stelleveske, samt at man får prøvd ut forskjellige produkter før man kjøper:)

Skrevet

Hahaha! Det tenkte jeg også når jeg så overskrifta:) Og når jeg tenker meg om er det et MYE bedre navn enn Vitus ;) Jeg hadde nok gått dit med alle mine plager ;)

Skrevet

Ordboka på iphonen lager litt missforståelser av og til ....

Skrevet

Jeg hentet denne pakken nå, og syntes det var mange nyttige produkter der. Dessuten var det hyggelig at det var noe til far også, og ikke bare mor og baby.

Jeg var på min lokale Rimi for å hente pakke der i går, men de var for øyeblikket tommet for 0-6 mnd-pakken, så jeg må vente noen dager til på den.

:-)

Skrevet

Supert tips takker for det og bestilt!

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...