Gå til innhold

hvordan takke nei til invitasjon!?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja...saken er at det er et bryllup. tenker at det er slemt å takke nei? men vi har egentlig ikke noe overskudd eller tid til å være med akkurat nå.

kan man si det eller hørest det litt tamt ut? vil ikke lyve heller..eller er det bedre?

Om dere først har takket ja og så har ikke har lyst eller ikke har ork lengre synes jeg faktisk det er dårlig gjort å bakke ut. Om dere virkelig ikke vil synes jeg dere skal si det som det er. At det muligens er slutten på et vennskap får dere bare godta. Jeg synes også dere skal overføre full kuvertpris.Det er kjedelig for værtskapet å måtte betale for gjester som har sakt ja, men ikke gidder komme.

Annonse

Seriøs, et bryllup man har takket ja til kan man ikke takke nei til 2 dager før bare "fordi man ikke har overskudd". Eneste gyldig unnskyldning er dødsfall eller akutt, alvorlig sykdom.

Her må du bare ta deg sammen og satse på at det kan bli koselig likevel.

Da lyver dere på dere sykdom. En med oppkast og syk fra jobben i morgen, tar en egenmelding der. Så har det smitta, og den andre er fremdeles redusert.

Omgangsyken kan alle få. Dessuten er det ikke så ille å ta en egenmelding om man er så på felgen at man ikke orker tanken å gå i et bryllup. Da er man faktisk syk nok til å ta seg inn igjen et par dager.

Ingen kan bli sure pga at noen blir syke, får syke barn. Slik er det bare av og til :-)

Har man sagt ja til et bryllup , så går mam. Speaeilet med tanke på at brudeparet betaler opp mot en tusing per snute -som allerede er betalt for. Hvis det er så vanskelig å holde ut en hel kveld for andres del får dere heller skylde på lite overskuddpå festen og gå hjem tidligere. Men man stiller!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...