Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Jeg er i uke 35, termin 18 juli og venter ei lita prinsesse:) Jeg er ikke gift, så jenta får både mitt og min samboers etternavn. Siden vi begge har lange etternavn, ønsket vi et kort og fint navn:) Det ble Mie:) Hvis det hadde blitt gutt ville navnet hans blitt Max. Hva skal barna deres hete?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm... godt spørsmål! Vi blir ikke enige her vi... har litt tid enda- termin er slutten av juli!

Skrevet

Vi skal ha ei prinsesse 2 juli. Tenker foreløpig at ho skal hete Adele visst ho blir blond som oss.. Og kanskje Olivia visst ho blir brunette.. Henger litt igjen fra skipperen som gikk på tv da jeg var lita :P

Men vi må nesten se ho først, kanskje ho ikke blir noen av delene? Spennende å se :))

Skrevet

Venter ei lita prinsesse 18 juli. Har ikke bestemt oss enda men alternativene vi har diskutert er Amalie, Nathalie og Mie:) sistnevnte da sammen med et annet navn:)

Skrevet

Hei :)

LCG80: Vi har en Max og er storfornøyd med det. Storebror heter Felix og i magen ligger Axel.

Gøy med X som fellesnevner :)

Skrevet

Max er et flott navn:) Flotte navn på alle guttene dine da, Treningsmamma med spire - og ja, gøy med x som fellesnevner:)

Skrevet

Her kommer det en gutt den 18 juli (ser ut som det er datoen for mange av oss :) Får håpe vi ikke alle føder samtidig på samme sykehus hehe)

Her står det mellom : Victor eller Arthur :) Har en William fra før .

Skrevet

Ingen anelse ;) Aner ikke om det blir gutt eller jente, og vi har bare så vidt diskutert litt navn. Sist hadde vi 3 jentenavn klart, men egentlig ingen guttenavn (visste ikke om det ble gutt el jente da heller, men ble jente).

Skrevet

Jeg har også termin 18.juli og venter ei lita prinsesse. Hun skal hete Thea Victoria, et navn vi begge til slutt ble enige om :o)

Skrevet

Hei!

Mest sannsynlig kommer Sindre 19 juli. Syntes Solan og Sigurd er fine navn også.

Skrevet

Vi har tenkt på Louise eller Emira/Emirah :) Men vi skal ikke bestemme oss før vi ser henne, da faller det vel naturlig vil jeg tro :) Termin 27 Juli.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...