Gå til innhold

Dere som har (hatt) svangerskapsforgiftning...... kom "alle symptomene" før dette ble oppdaget?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde absolutt ingen symptomer jeg.. Var ett skummelt tilfelle...

Hadde ingen hevelser, kun +1 i urinprøve,,, (noe de avfeide med at kunne bare være tilfeldig), hadde 110/70 i blofdrykk...

følte meg elendig, sliten og slapp. men fikk beskjed om at jeg bare var sliten av de andre ungene..

fikk tilslutt en blodpropp i hodet, når den løste seg opp, kunne jeg reise hjem, noe jeg nektet, siden jeg følte meg helt elendig. skulle få ligge til dagen etter...

ble vekket klokka sju med beskjed om at ungen skulle ut!!! tjue minutter etterpå så kom han med kastekeisersnitt pga svangerskapsforgiftning...

Da hadde de fått svar på andre blodprøver som de tok pga blodproppen...

Huff... så fælt! Hjelpes...

Men må de altså ta en blodprøve for å finne ut om det er svangerskapsforgiftning? Hvor lang tid tar det isåfall før de kan se resultatet av denne?

HI

ikke sikker. Jeg hadde i følge alle prøver ikke noe galt... Var på sykehuset tre ganger fordi jeg følte at noe var galt. Var som sagt helt elendig..

fikk blodproppen rundt klokka sju om kvelden. da tok de jo masse prøver. skulle egentlig hjem, men fikk ligge over. Så det tok jo tydeligvis en stund før de prøvene var klare..

men, det var heldigvis ett sånt unntak som bekrefter regelen... Men stol på de beskjedene kroppen gir deg. Jeg har tre barn, og følte at noe var galt.. men når det ikke slo ut på noe, så virket det som de tok meg som hysterisk istedet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...