♥My Baby Boy♥ Skrevet 9. juni 2011 #1 Skrevet 9. juni 2011 Huff a meg! Det er å sinnsykt varmt :-( 32 grader inne MED vifter og 18 grader ute.. Uansett hva jeg gjør blir det ikke kaldere :-/ Svetter om en gris! Huff altså :-(
Juliprinsessene Skrevet 9. juni 2011 #2 Skrevet 9. juni 2011 isbiter:) eneste jeg kan komme på som hjelper om sommeren er isbiter
Alida*Englebarn Skrevet 10. juni 2011 #3 Skrevet 10. juni 2011 Da bor du i Nord Norge:-) Kos dere i varmen:-) Her i Oslo regner det kattunger!
♥My Baby Boy♥ Skrevet 10. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2011 Hehe.. Bor på Østlandet da:p Men problemet er at det ikke er sol, er regn og det har tordna og lynet i 5 dager nå Kjære gud! :/ Isbiter ja.. Det var ikke så dumt:p
Pogoled Skrevet 10. juni 2011 #5 Skrevet 10. juni 2011 Sitter her med samme følelse! Varmt og regn, men ikke noe torden. Skulle ønske det kom skikkelig tordenvær så luften ble renset opp! ... uansett... vet IKKE hva jeg skulle gjort uten isteen jeg lager på kaffemaskinen!
<3 meg og den lille <3 Skrevet 10. juni 2011 #6 Skrevet 10. juni 2011 Jeg sitter i nord norge derimot, å jeg tror jeg dør. nå har sola "enderlig" gått bak husene her å ble straks kjøligere... ahhh trodde ikke jeg skulle overleve dagen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå