2 gutter og 1 jente Skrevet 9. juni 2011 #1 Skrevet 9. juni 2011 I gårkveld satt jeg der med babyklærne etter guttene mine, og brått følte jeg at jeg bare må få handlet inn ting nå. Så i dag gjorde jeg storshopping. Føles godt å ha gjort det nå. 6 uker til termin, men jeg kjenner jo at ting blir tyngre og da er det godt at man har fått tingene i hus, selv om ikke alt er klart! I helga skal jeg og ei venninne treffes og bytte litt barneklær, slik at jeg slipper å få ei blå jente og hun slipper å ha en rosa gutt Det blir gøy!
LilleS Skrevet 10. juni 2011 #2 Skrevet 10. juni 2011 Er Det ikke herlig?? Jeg fikk ånden over meg og har nå malt både tak, lister og vegger på barnerommet, skrudd opp kommode og seng, samt begynt så smått å vaske det minste tøyet og kluter/sengetøy (må få gjort det meste selv, da mannen er borte på jobb). Er så glad om dagen! Selv om det er 9 uker igjen, så er det godt å kjenne at man har litt oversikt over hva som trengs den siste tiden.. Er førstegangs, så er godt å ha kontroll over NOE Kos deg masse med byttemaraton i helgen og lykke til de siste 6 ukene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå