Giinaღ Skrevet 9. juni 2011 #1 Skrevet 9. juni 2011 Har i ettermiddag vært veldig uvel. Svimmel og småkvalm. Er dette normalt, eller bør det sjekkes hos lege i morgen? Var på sykehuset og fikk alt kontrollert for 3 dager siden, da var både blodtrykk og alt fint. Noen med erfaringer?
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 9. juni 2011 #2 Skrevet 9. juni 2011 Har hørt om flere som føler seg kvalme og uvel rett før fødselen starter... Aner ikke om det er noe i det, men det er jo lov å håpe! Føler du deg skikkelig dårlig burde du selvsagt kontakte lege. La oss håpe på det første! Lykke til!
J3F Skrevet 10. juni 2011 #3 Skrevet 10. juni 2011 Hei Hos meg har kvalme og ubehag vært tegn på at fødselen snart har startet (både med nr 1 og nr 2)! Fikk begge 3 dager før termindato:) Håper nr 3 også kommer litt før... Lykke til - skal se du er i gang allerede:)
megh Skrevet 10. juni 2011 #4 Skrevet 10. juni 2011 Jeg fødte 37+1 sist, og er 35+5 nå og i går var jeg svimmel, når jeg la meg var jeg kvalm og uvel... Hmmm... Jeg skal i bryllup i dag så det passer ikke akkurat å føde. Dessuten håper jeg for guttens del at han blir hvertfall en uke til
7569 Skrevet 10. juni 2011 #5 Skrevet 10. juni 2011 Jeg har vært småkvalm, uvel og dårlig i magen innimellom i snart 2 uker. Er i uke 39 nå... Har hørt at det kan være sånn den siste tiden før fødsel. Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå