heisand? Skrevet 10. juni 2011 #51 Del Skrevet 10. juni 2011 Kanskje litt sent ute, men prøver:) 28.05.84 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143312534-fant-orakel-kortene-mine-n%C3%A5r-jeg-pakket-ut-i-dag-s%C3%A5-slenger-opp-en-tr%C3%A5-for-morgen-dagen/page/3/#findComment-143314921 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammapudding Skrevet 10. juni 2011 #52 Del Skrevet 10. juni 2011 Takk for orakelkortet Driver faktisk med litt yoga, har noen øvelser som jeg liker veldig godt og som har fulgt meg i snart 15 år Får prøve å meditere litt mer kanskje Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143312534-fant-orakel-kortene-mine-n%C3%A5r-jeg-pakket-ut-i-dag-s%C3%A5-slenger-opp-en-tr%C3%A5-for-morgen-dagen/page/3/#findComment-143315609 Del på andre sider Flere delingsvalg…
-mtp- Skrevet 11. juni 2011 #53 Del Skrevet 11. juni 2011 Tusen takk, Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143312534-fant-orakel-kortene-mine-n%C3%A5r-jeg-pakket-ut-i-dag-s%C3%A5-slenger-opp-en-tr%C3%A5-for-morgen-dagen/page/3/#findComment-143315983 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. juni 2011 #54 Del Skrevet 11. juni 2011 monika70 kom to kort til deg i dag Oceana "Ta affære. Du er i kontakt med din sannhet i denne situasjonen. Du trenger å stole p din magefølelse, og kjærlig hevde deg selv. Tilleggsbudskap: "Stup i det! Det er ikke behov for mer granskning eller tid! Her kan du stole på dine følelser. Jeg vil veilede deg gjennom de handlinger som er nødvendig i forhold til omstendighetene. Unngå utsettelser. Bryt situasjonen opp i små steg så du ikke føler deg overveldet. Så kan du ta stegene med jevne mellomrom. Du vet allerede hva du skal gjøre med denne situasjonen, og du har bestemt deg for å ta affære. jeg er her for å bekrefte at din avgjørelse er på Lysets vei. Selv om det kanskje kan bli litt kortvarig hardt arbeide eller følelsemessig opprør, vil dette snart bli erstattet med en mental letthet som kan minne om å sveve et sted som en sommerbris. Noen ganger vil du kanskje føle deg for følsom eller trøtt til å handle. Det er fordi du er usikker på om dine avgjørelser er "riktig". Som regel er det ugrunnet skyldfølselse som drenerer din energi og glede. Det er disse situasjonene det er spesielt viktig å tilkalle englene til å støtte deg i din tro. Legg merke til hvordan dørene med letthet åpner seg for hvert steg du tar. Det er nok et tegn på at du er på rett kurs." Omega "Seier! Ditt ønske blir til virkelighet. Fortsett det gode arbeidet. Tilleggsbudskap: "Gratulerer! Du har valgt å følge den gudommelige veiledning, og unvierset flyter i naturlig rytme med din avgjørelse. Når du lytter til budskapene ditt hjerte hvisker til deg, svømmer du i naturlig synkronisitet med tidevannet i din livsmisjon. Hold deg avslappet og sikker, og fortsett å bevege deg fremover med glede og ynde. Hvis du merker at det dukker opp problemer på veien er det viktig at du stopper opp og sentrerer deg. Når problemer dukker opp, er det kun fordi du er midlertidig ute av synk med universets rytmer. Du trenger ikke analysere eller skamme deg når dette skjer. Ganske enkelt be eller mediter, pust dypt, og vent til du føler deg sikker på ditt neste trekk. Din seier er uunngåelig i denne situasjonen, så du trenger ikke bekymre deg over at kortsiktige problemer vil komme i veien for ditt ønske. Hva som enn skjer er ment å skje, og når det skjer, skjer det til rett tid. Overgi din tvil til himmelen og hvil i sikkerheten om at et gledelig resultat venter deg" Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143312534-fant-orakel-kortene-mine-n%C3%A5r-jeg-pakket-ut-i-dag-s%C3%A5-slenger-opp-en-tr%C3%A5-for-morgen-dagen/page/3/#findComment-143316125 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. juni 2011 #55 Del Skrevet 11. juni 2011 Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Francesca "Hva ønsker du deg akkurat nå? Visualiser det, og det vil manifestere seg. Negativitet vil blokkere dine fremskritt" Tilleggsbudskap: "Du har spurt Gud og englene 'hva er det neste som venter meg?' Vi har ventet på at du skal ta denne avgjørelsen selv! Det er derfor du har følt deg fastlåst i det siste. Dette skjer fordi du er redd for å ta en 'feil' avgjørelse. Vi kan hjelpe deg med å ta en avgjørelse, men til syvende og sist er neste kapittel i ditt liv opp til deg. Dette er en periode i ditt liv som ikke er bestemt på forhånd. Dine ønsker er som et maleri du maler på ditt livs lerret. Som en kunstner må du bestemme hvordan motivet bakgrunnen og forgrunnen skal se ut i ditt bilde. Bruk litt tid på meditasjon og bønn, og fordyp deg i denne viktige beslutningen. Vær kreativ, og hold din egen standard. Men husk: Hvis du ikke tar denne avgjørelsen, er det det samme som å bestemme at alt skal forbli som før." Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143312534-fant-orakel-kortene-mine-n%C3%A5r-jeg-pakket-ut-i-dag-s%C3%A5-slenger-opp-en-tr%C3%A5-for-morgen-dagen/page/3/#findComment-143316126 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. juni 2011 #56 Del Skrevet 11. juni 2011 heisand♂ to til deg også Patience "Nå er det tid for å lære, studere, og sanke inn informasjon. Nyt å være en stundent, for i fremtiden vil du omsette din kunnskap til handling." Tilleggsbudskap: "Selv om du kanskje verker etter å komme i gang med et nytt prosjekt, er dette ikke den rette tiden. Du er i en viktig innsamlingsfase akkurat nå. Det betyr at du tilegner deg ny kunnskap gjennom studier, lesing, meditasjon, kanalisereing, forskjellige kurs, ved å intervjue eksperter, og på dre måter. I alla deler avf livet er det en tid for å sanke, og en tid for å så. Det er for tidlig for deg å vite hvordan du skal bruke en nye kunnskapen du tilegner deg. Du har kanskje allikevel noen ideer, og det kan være lurt å skrive dem ned for fremtidig bruk, Dy vuk tudsbij bku bedt om å anvende din kunnskap på nyttige måter. Når dette skjer vil du bli svært opptatt og arbeide hardt. Så, myt derfor denåværende øyeblikkene med grubling og hvile. La det selv bli et tomt fartøy som himmelen kan fylle sitt bibliotek av visdom. Dine unikek talenter vil smelte sammen med denne visdommen og utvikle seg til å bli en ny og viktig måte å skape fred på". Raye "Yoga og trening er essensielt for ditt velvære, din sinnsro, og spirituelle vekst akkurat nå" Tilleggsbudskap: "Du har mottatt sterk veiledning til å begynne med yoga og andre former for trening, og dette kortet er en ytterligere bekreftelse på det. Fysisk bevegelse er essensielt for å kunne realisere dine drømmer, ønsker og intensjoner. Det gir deg den energien og vitaliteteten som vil hjelpe deg å begynne, og fullføre, dine prosjekter. Det åpner deg for nye kreative ideer. Og, yoga renser og utvider dine chakrasentre så du kan høre engelens veiledning høyt og tydelig. Yoga hjelper også et støyfullt sinn til ro så det kan meditere og høre himmelens stemme. Selv om du kanskje føler deg skremt av yoga eller trening, vil jeg hjelpe deg og gjøre veien smidig. Hvis du ber meg vil jeg hjelpe deg å skreddersy et treningsprogram så det kan passe din timeplan, dine interesser og ditt kondisjonsnivå. Du vil motta denne veiledningen i form av gjentakende tanker og følelser, og også gjennom informasjon om yoga og trening som kommer til deg 'ut av det blå'. Jeg vet at du er en travel person, men jeg lovere at ditt økte energinivå etter trening vil gi deg tilsvarende flere timer til rådighet. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143312534-fant-orakel-kortene-mine-n%C3%A5r-jeg-pakket-ut-i-dag-s%C3%A5-slenger-opp-en-tr%C3%A5-for-morgen-dagen/page/3/#findComment-143316129 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. juni 2011 #57 Del Skrevet 11. juni 2011 Nå er denne tråden stengt slenger opp en ny tråd om noen dager med noen andre kort! ha en strålende pinse helg jenter ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ klem fra lilja Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143312534-fant-orakel-kortene-mine-n%C3%A5r-jeg-pakket-ut-i-dag-s%C3%A5-slenger-opp-en-tr%C3%A5-for-morgen-dagen/page/3/#findComment-143316132 Del på andre sider Flere delingsvalg…
heisand? Skrevet 11. juni 2011 #58 Del Skrevet 11. juni 2011 Tusen takk for begge to kortene, de passer helt perfekt for meg! 28.05.84 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143312534-fant-orakel-kortene-mine-n%C3%A5r-jeg-pakket-ut-i-dag-s%C3%A5-slenger-opp-en-tr%C3%A5-for-morgen-dagen/page/3/#findComment-143316323 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå