Gjest Skrevet 10. juni 2011 #26 Del Skrevet 10. juni 2011 *pog* gjør ikke readinger i denne tråden, trekker orakel kort for din situasjon, dag eller noe som skal skje, så les ordene og se om de gir deg noe ha en strålende dag! Erkeengelen Gabrielle "Du har et viktig formål med ditt liv i forbindelse med kommunikasjon og kunst. La ikke usikkerhet holde deg tilbake. Jeg vil hjelpe deg." Tilleggsbudskap: "Jeg er med deg som en av dine skytsengler. Du lurer kanskje på hvorfor en erkeengel er med deg. Jeg hjelper mange mennesker samtidig, og du er en av dem. Jeg hjelper de som har en livsoppgave innen kunst eller kommunikasjon. Jeg vil hjelpe deg å forfine og ha tillitt til dine naturlige talenter. Deretter vil jeg åpne dører for deg så du kan uttrykke disse talentene på en måte som kan hjelpe andre. Det jeg trenger av deg til gjengjeld er ærlighet og samarbeid. Fortell meg om din frykt, ditt håp, din forvirring, din usikkerhet og dine drømmer. Be meg om å hjelpe deg. Så må du passere igjennom de dører jeg åpner for deg. Jeg er på din side! Min funksjon er å være din rådgiver, og jeg vil drive deg fremover. Vit at jeg presser deg kun fordi jeg vet at du trenger en liten oppmuntring fra oven." Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143312534-fant-orakel-kortene-mine-n%C3%A5r-jeg-pakket-ut-i-dag-s%C3%A5-slenger-opp-en-tr%C3%A5-for-morgen-dagen/page/2/#findComment-143313871 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. juni 2011 #27 Del Skrevet 10. juni 2011 janne_90 som nevnt tidligere i tråden så gjør jeg ikke readinger her, bare trekker orakel kort Leila "Tilbring tid alene i naturen og mediter over dine ønsker og intensjoner. Be englene om hjelp til å få et positivt perspektiv" Tilleggsbudskap: "Ditt liv har vært støyfullt i det siste, og du trenger å søke ly på et sted med naturlig ro. Det er en god tid for deg å være alene i naturen, selv bare for en kort stund. Du trenger ikke andres tillatelse for å ta vare på din sjel på denne måten. Ganske enkelt planlegg ditt opphold, og hold deg til denne planen. Med en gang du er alene i naturen, la ditt sinn vandre hvor enn det ønsker. Legg merke til tanker og følelser, og skriv dem kanskje ned. Etter en stund snakk (høyt eller i stillhet) til naturenglene som omgir deg. Be dem om å rense din kropp og din aura for alt stress du har absorbert. Deretter be og mediter over dine ønsker og intensjoner. Bønn blir forsterket av naturens kraft, og du vil føle deg godt uthvilt når du kommer hjem." Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143312534-fant-orakel-kortene-mine-n%C3%A5r-jeg-pakket-ut-i-dag-s%C3%A5-slenger-opp-en-tr%C3%A5-for-morgen-dagen/page/2/#findComment-143313880 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. juni 2011 #28 Del Skrevet 10. juni 2011 stratosen_er mamma_ bare orakel kort her i dag Serena "Jeg er overflodsengelen. Du vil motta de pengene du trenger, og Gud har oversikt over hvordan det skal skje. Ha tillit!" Tilleggsbudskap: "Gud er kilden til alle dine goder. Overlat alle dine bekymringer til meg, og jeg vil bringe dem direkte til Gud. Jo, mer du overgir denne situasjonen til himmelen, jo mer åpen vil du bli. Din åpenhet vil- som utstrakte armer- ønske velkommen til de gaver vi bringer deg. Når du bekymrer deg derimot, vil dette lukke deg. Det blir da vanskeligere for oss å levere dine gaver. Du vil da ikke legge merke til gavene, eller skyve dem unna. Guds uendelige kreativitet vil gjøre at din økonomiske støtte vil komme på uventede måter. En av årsakene til at du bekymrer deg er fordi du ikke vet hvordan dine penger vil bli levert. Du kan overgi disse bekymringene ved å støle fullstendig på Guds omsorg og visdom. Legg merke til gjentagende tanker, følelser og ideer. Det er vår måte å kommunisere guddommelig veileding til deg. Ettersom du følger disse guddommelige retningslinjene vil dine forsyninger komme til deg på englenes vinger, uten forsinkelser eller forbehold. Jo mer du kan slappe av og ha tillit, jo raskere kan vi bringe disse gaver til deg. " Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143312534-fant-orakel-kortene-mine-n%C3%A5r-jeg-pakket-ut-i-dag-s%C3%A5-slenger-opp-en-tr%C3%A5-for-morgen-dagen/page/2/#findComment-143313888 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. juni 2011 #29 Del Skrevet 10. juni 2011 Happy H Desirèe "Nei betingelsene er ikke gunstig akkurat nå. Vent, eller se etter andre løsninger, og be englene om å hjelpe, veilede og trøste deg. Tilleggsbudskap: "Det er en grunn til at du har bedt om himmelens mening om denne situasjonen. I ditt hjerte visste du at noe ikke stemte. Jeg er her for å hjelp deg til å stole på visdommen i ditt hjerte. Selv om det kan virke romantisk å hoppe i det med øynene lukket, krever denne situasjonen noe annet. Siden jeg er en av dine skytsengler, er din lykke min sentrale oppgaver. Denne situasjonen, slik den ser ut for øyeblikket, vil ikke bringe deg den glede du søker. Det er andre muligheter tilgjengelig for deg. En av dem er å vente. Det vil med sikkerhet gi deg mer overblikk, enten fordi du vil tilegne deg mer informasjon, eller fordi noe bedre vil komme din vei. Den andre muligheten er å fortsette med den nåværende situasjonen. Din vilje er fri til å gjøre det. Vær sikker på at jeg vil stå ved deg enten du lytter til min advarsel eller ikke. Om du havner i en situasjon hvor du trenger å bli reddet av meg, vil jeg være der med min ubetingede kjærlighet. Hver gang du lytter til meg - og også hver gang du overhører meg - vil du vokse og lære." Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143312534-fant-orakel-kortene-mine-n%C3%A5r-jeg-pakket-ut-i-dag-s%C3%A5-slenger-opp-en-tr%C3%A5-for-morgen-dagen/page/2/#findComment-143313897 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. juni 2011 #30 Del Skrevet 10. juni 2011 drømmer<3<3 Isabella: "Ja, tiden er inne for dette nye prosjektet. Et lykkelig utfall følger dine positve forventninger! Tilleggsbudskap: "Som svar på ditt spørmål: Ja, denne situasjonen er alt du har håpet den skulle være. Det er allikevel en god ide å holde øynene åpne og be om englenes assistanse på veien. Selv ideelle situasjoner krever justering etter hvert som man beveger seg fremover. Men, vi engler forutser et rolig seials med denne avgjørelsen. Muligheten er enda mer gunstig på grunn av timingen . Flere biter i puslespillet har nå falt på plass. Du har også lært noen uvurderlige lekser som har foberedt deg. Din tålmodighet har gitt resultater, og tiden er inne for å høste din lønn. Ta dristige steg, mens du lytter til ditt hjertes vise veiledning. Du vil fryktløst bevege deg fremover." Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143312534-fant-orakel-kortene-mine-n%C3%A5r-jeg-pakket-ut-i-dag-s%C3%A5-slenger-opp-en-tr%C3%A5-for-morgen-dagen/page/2/#findComment-143313907 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. juni 2011 #31 Del Skrevet 10. juni 2011 2 små og en spire Merlina "Du er forvirret og ubesluttsom fordi du ikke har nok informasjon. Undersøk nærmere eller få kyndig veiledning for du tar en avgjørelse" Tilleggsbudskap: "Du har følt det som du løper i ring etter halen din, og du ser på den ene muligheten etter den andre. Denne ubesluttsomheten sliter deg ut, kjære du! Årsaken til at du er forvirret er at du ikke har nok informasjon til å ta en kvalifisert avgjørelse. Dine valg ser veldig like ut nå, men ved nærmere undersøkelse vil din avgjørelse bli mer tydelig. Du kan begynne med å be Gud og englene om å komme til deg i dine drømmer og gi deg mer informasjon. Så kan du be dine følelser om gi deg veiledning. Dette betyr at du forestiller deg hvordan det vil være å ta denne avgjørelsen. Så kan du forestille deg hvordan det vil være å ta det andre valget. Gå dypt i deg selv og legg merke til hvordan kroppen din reagerer når du prøver ut de forskjellige mulighetene. Hvis det strammer seg i magen og i kjevene er det et tegn på at noe ikke er riktig. Hvis ditt hjerte strømmer over med varme er det et tegn på at du er på rett vei. Før du tar den endelige avgjørelsen, be om råd fra vise venner og lærere som har erfaring og intuisjon til å veilede deg" Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143312534-fant-orakel-kortene-mine-n%C3%A5r-jeg-pakket-ut-i-dag-s%C3%A5-slenger-opp-en-tr%C3%A5-for-morgen-dagen/page/2/#findComment-143313918 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. juni 2011 #32 Del Skrevet 10. juni 2011 Baby 2012? <3 Athena "Det er trygt for deg å være sterk. Du vet hvordan du kan vise styrke på en kjærlig måte som gagner andre så vel som deg selv." Tilleggsbudskap: "Du har vært redd for din egen styrke. Du har vært redd for at andre skal avvise deg eller forlate deg hvis du tillot din sanne styrke å lyse. Du har også vært redd for at du kan ha misbrukt din kraft og at din maskuline energi skal komme i ubalanse. Jeg er her for å hjelpe deg å avdekke din sanne styrke for deg selv og andre på en måte som vil forsterke dine forhold, din selvrespekt og ditt formål i livet. Din styrke kommer fra kjærlighet, fra Gud. Du som er skapt i din Skapers likhet og bilde har ubegrenset styrke i deg akkurat nå. Du er ikke i stand til å misbruke din kraft fordi ditt hjertechakra har åpnet seg som en blomst som springer ut. Tenk på et menneske du beunderer, som er både kraftfull og balansert i sin maskuline og feminie energi. Slik kraft er vakker. Den forsterker også din åndelige helbredelse og dine psykiske gaver. Du er en sterk og kraftfull lysarbeider og Gud trenger at du aksepterer og viser din styrke Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143312534-fant-orakel-kortene-mine-n%C3%A5r-jeg-pakket-ut-i-dag-s%C3%A5-slenger-opp-en-tr%C3%A5-for-morgen-dagen/page/2/#findComment-143313927 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. juni 2011 #33 Del Skrevet 10. juni 2011 carisma bare orakel kort her i dag Erkeengelen Uriel "Dine følelser blir helbredet, og dette hjelper deg å åpne opp for en større kjærlighet. Jeg vil hjelpe deg å forløse sinne og mangel på tilgivelse fra ditt hjerte og sinn" Tilleggsbudskap: "Jeg kalles 'psykologi-engelen' fordi jeg helbreder giften fra menneskers tanker og følelser. Jeg er spesielt god til å forløse gjenstridig sinne og manglende evne til å tilgi. Jeg er hos deg i dette øyeblikk for å rense bort disse giftene. Jeg vil også gjerne arbeide sammen med deg for å hjelpe andre med å fjerne sine emosjonelle og psykiske blokkeringer. Mitt helbredende arbeid er finurlig. Jeg tvinger det aldri på noen. Som deg, mener også jeg at det er best å vente til en person henvender seg til meg og direkte og selv ber om veiledning og assistanse. Så ber jeg dem ganske enkelt og kjærlig om å være villig til å forløse giften fra sitt hjerte og sinn. Hvis de virkelig er villige, vil forløsningen skje. På den måten vil personen bevare sin verdighet og kontroll og samtidig velge å frigis fra lavere energier" Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143312534-fant-orakel-kortene-mine-n%C3%A5r-jeg-pakket-ut-i-dag-s%C3%A5-slenger-opp-en-tr%C3%A5-for-morgen-dagen/page/2/#findComment-143313935 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. juni 2011 #34 Del Skrevet 10. juni 2011 Leahpudding&Gravidpudding ingen reading i dag, bare orakel kort Raye "Yoga og trening er essensielt for ditt velvære, din sinnsro, og spirituelle vekst akkurat nå" Tilleggsbudskap: "Du har mottatt sterk veiledning til å begynne med yoga og andre former for trening, og dette kortet er en ytterligere bekreftelse på det. Fysisk bevegelse er essensielt for å kunne realisere dine drømmer, ønsker og intensjoner. Det gir deg den energien og vitaliteteten som vil hjelpe deg å begynne, og fullføre, dine prosjekter. Det åpner deg for nye kreative ideer. Og, yoga renser og utvider dine chakrasentre så du kan høre engelens veiledning høyt og tydelig. Yoga hjelper også et støyfullt sinn til ro så det kan meditere og høre himmelens stemme. Selv om du kanskje føler deg skremt av yoga eller trening, vil jeg hjelpe deg og gjøre veien smidig. Hvis du ber meg vil jeg hjelpe deg å skreddersy et treningsprogram så det kan passe din timeplan, dine interesser og ditt kondisjonsnivå. Du vil motta denne veiledningen i form av gjentakende tanker og følelser, og også gjennom informasjon om yoga og trening som kommer til deg 'ut av det blå'. Jeg vet at du er en travel person, men jeg lovere at ditt økte energinivå etter trening vil gi deg tilsvarende flere timer til rådighet. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143312534-fant-orakel-kortene-mine-n%C3%A5r-jeg-pakket-ut-i-dag-s%C3%A5-slenger-opp-en-tr%C3%A5-for-morgen-dagen/page/2/#findComment-143313943 Del på andre sider Flere delingsvalg…
jobber med saken har klart det Skrevet 10. juni 2011 #35 Del Skrevet 10. juni 2011 Hei:) Har du tid til meg og? 121078 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143312534-fant-orakel-kortene-mine-n%C3%A5r-jeg-pakket-ut-i-dag-s%C3%A5-slenger-opp-en-tr%C3%A5-for-morgen-dagen/page/2/#findComment-143313946 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. juni 2011 #36 Del Skrevet 10. juni 2011 Aprilia gjør ikke readinger i dag, men trekker orakel kort som kan gi gode hint og råd om dagen, situasjoner, fremtiden Patience "Nå er det tid for å lære, studere, og sanke inn informasjon. Nyt å være en stundent, for i fremtiden vil du omsette din kunnskap til handling." Tilleggsbudskap: "Selv om du kanskje verker etter å komme i gang med et nytt prosjekt, er dette ikke den rette tiden. Du er i en viktig innsamlingsfase akkurat nå. Det betyr at du tilegner deg ny kunnskap gjennom studier, lesing, meditasjon, kanalisereing, forskjellige kurs, ved å intervjue eksperter, og på dre måter. I alla deler avf livet er det en tid for å sanke, og en tid for å så. Det er for tidlig for deg å vite hvordan du skal bruke en nye kunnskapen du tilegner deg. Du har kanskje allikevel noen ideer, og det kan være lurt å skrive dem ned for fremtidig bruk, Dy vuk tudsbij bku bedt om å anvende din kunnskap på nyttige måter. Når dette skjer vil du bli svært opptatt og arbeide hardt. Så, myt derfor denåværende øyeblikkene med grubling og hvile. La det selv bli et tomt fartøy som himmelen kan fylle sitt bibliotek av visdom. Dine unikek talenter vil smelte sammen med denne visdommen og utvikle seg til å bli en ny og viktig måte å skape fred på". Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143312534-fant-orakel-kortene-mine-n%C3%A5r-jeg-pakket-ut-i-dag-s%C3%A5-slenger-opp-en-tr%C3%A5-for-morgen-dagen/page/2/#findComment-143313948 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. juni 2011 #37 Del Skrevet 10. juni 2011 GravidStudent2011 - endte i SA bare orakel kort i dag Erkeengelen Uriel "Dine følelser blir helbredet, og dette hjelper deg å åpne opp for en større kjærlighet. Jeg vil hjelpe deg å forløse sinne og mangel på tilgivelse fra ditt hjerte og sinn" Tilleggsbudskap: "Jeg kalles 'psykologi-engelen' fordi jeg helbreder giften fra menneskers tanker og følelser. Jeg er spesielt god til å forløse gjenstridig sinne og manglende evne til å tilgi. Jeg er hos deg i dette øyeblikk for å rense bort disse giftene. Jeg vil også gjerne arbeide sammen med deg for å hjelpe andre med å fjerne sine emosjonelle og psykiske blokkeringer. Mitt helbredende arbeid er finurlig. Jeg tvinger det aldri på noen. Som deg, mener også jeg at det er best å vente til en person henvender seg til meg og direkte og selv ber om veiledning og assistanse. Så ber jeg dem ganske enkelt og kjærlig om å være villig til å forløse giften fra sitt hjerte og sinn. Hvis de virkelig er villige, vil forløsningen skje. På den måten vil personen bevare sin verdighet og kontroll og samtidig velge å frigis fra lavere energier" Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143312534-fant-orakel-kortene-mine-n%C3%A5r-jeg-pakket-ut-i-dag-s%C3%A5-slenger-opp-en-tr%C3%A5-for-morgen-dagen/page/2/#findComment-143313957 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. juni 2011 #38 Del Skrevet 10. juni 2011 -mtp- Yvonne "Du har et spesielt forhold til dyr. Dine kjæledyr på jorden og i himmelen blir våket over av dine engler" Tilleggsbudskap: "Dyr reagerer positivt på dine vennlige og milde væremåte. Du har en spesiell evne til å forstå dem. Du kan relatere til deres uskyld og tillitsfulle natur, og føle et kall til å hjelpe dem. Jeg er en av dine skytsengler, og jeg er her for å fortelle deg om de vakre ringvirkningene ditt forhold til dyr har skapt. Din kjærlighet for dyr har også skapt anerkjennelse og et dypt bånd mellom deg og naturenglene. Alle dyr du noen gang har elsket fortseter å være med deg som skytsengler. Din kjærlighet til dem holder disse dyrene for evig ved din side. Dine kjæledyr i himmelen er lykkelige, åndelige sunne, lekne og hengivende. Dine kjæledyr på jorden er omgitt av engler som skjenker mirakler over dem og deg. På mange måter er dyrene som engler for deg og de du er glad i. Du er en som virkelig vet å verdsette de engeleaktige kvalitetene til dyr. Du har evnene til å kommunisere ordløst med disse vidunderlige skapningene, og ditt spesielle forhold til dyreriket åpner nye dører for deg akkurat nå." Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143312534-fant-orakel-kortene-mine-n%C3%A5r-jeg-pakket-ut-i-dag-s%C3%A5-slenger-opp-en-tr%C3%A5-for-morgen-dagen/page/2/#findComment-143313967 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. juni 2011 #39 Del Skrevet 10. juni 2011 *VenterPåSpire* Opal "Dine barn på jorden og i himmelen er lykkelige og tatt godt vare på av Gud og englene." Tilleggsbudskap: "Dine bekymringer for dine barn har blitt mottatt som bønner her i himmelen. Vi forstår din engstelse, så vi omgir sjelene og kroppene til dine barn med vår kjærlige omsorg. Dette er en tid hvor du kan overgi dine barn til Gud, og vite at din Skaper er deres sanne opphav. Gud er ren kjærlighet, uten fordømmelse eller vrede. Han vil aldri kunne svikte deg eller dine barn - han ønsker det heller ikke! Som en av dine barn skyttsengler våker jeg over dem ustanselig. Jeg går aldri lei av å holde øye med dem, for når jeg ser på dine barn ser jeg deres gudommelige lys. Jeg ser deres sanne fullkommenhet, deres godhet og uskyld. Jeg ber deg om å se dine barn gjennom mine øyne. Dette vil hjelpe deres kjærlighet og lys til å vise seg. Jeg elsker deg, jeg elsker dine barn, og dine barn elsker deg!" Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143312534-fant-orakel-kortene-mine-n%C3%A5r-jeg-pakket-ut-i-dag-s%C3%A5-slenger-opp-en-tr%C3%A5-for-morgen-dagen/page/2/#findComment-143313972 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. juni 2011 #40 Del Skrevet 10. juni 2011 5eller6 Serena "Jeg er overflodsengelen. Du vil motta de pengene du trenger, og Gud har oversikt over hvordan det skal skje. Ha tillit!" Tilleggsbudskap: "Gud er kilden til alle dine goder. Overlat alle dine bekymringer til meg, og jeg vil bringe dem direkte til Gud. Jo, mer du overgir denne situasjonen til himmelen, jo mer åpen vil du bli. Din åpenhet vil- som utstrakte armer- ønske velkommen til de gaver vi bringer deg. Når du bekymrer deg derimot, vil dette lukke deg. Det blir da vanskeligere for oss å levere dine gaver. Du vil da ikke legge merke til gavene, eller skyve dem unna. Guds uendelige kreativitet vil gjøre at din økonomiske støtte vil komme på uventede måter. En av årsakene til at du bekymrer deg er fordi du ikke vet hvordan dine penger vil bli levert. Du kan overgi disse bekymringene ved å støle fullstendig på Guds omsorg og visdom. Legg merke til gjentagende tanker, følelser og ideer. Det er vår måte å kommunisere guddommelig veileding til deg. Ettersom du følger disse guddommelige retningslinjene vil dine forsyninger komme til deg på englenes vinger, uten forsinkelser eller forbehold. Jo mer du kan slappe av og ha tillit, jo raskere kan vi bringe disse gaver til deg. " Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143312534-fant-orakel-kortene-mine-n%C3%A5r-jeg-pakket-ut-i-dag-s%C3%A5-slenger-opp-en-tr%C3%A5-for-morgen-dagen/page/2/#findComment-143313975 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. juni 2011 #41 Del Skrevet 10. juni 2011 tusen takk ♥(¯`°•.¸Skal jeg? 1MA¸.•°´¯)♥, har hatt det travelt med flytting og alle ungene hjemme, men ting begynner å falle på plass og bli litt rutine, så da har jeg litt overskudd til å komme innom her for litt orakel kort, tar nok litt tid før jeg har nok overskudd til readinger, men det kommer nok på sensommeren/høsten klem Patience "Nå er det tid for å lære, studere, og sanke inn informasjon. Nyt å være en stundent, for i fremtiden vil du omsette din kunnskap til handling." Tilleggsbudskap: "Selv om du kanskje verker etter å komme i gang med et nytt prosjekt, er dette ikke den rette tiden. Du er i en viktig innsamlingsfase akkurat nå. Det betyr at du tilegner deg ny kunnskap gjennom studier, lesing, meditasjon, kanalisereing, forskjellige kurs, ved å intervjue eksperter, og på dre måter. I alla deler avf livet er det en tid for å sanke, og en tid for å så. Det er for tidlig for deg å vite hvordan du skal bruke en nye kunnskapen du tilegner deg. Du har kanskje allikevel noen ideer, og det kan være lurt å skrive dem ned for fremtidig bruk, Dy vuk tudsbij bku bedt om å anvende din kunnskap på nyttige måter. Når dette skjer vil du bli svært opptatt og arbeide hardt. Så, myt derfor denåværende øyeblikkene med grubling og hvile. La det selv bli et tomt fartøy som himmelen kan fylle sitt bibliotek av visdom. Dine unikek talenter vil smelte sammen med denne visdommen og utvikle seg til å bli en ny og viktig måte å skape fred på". Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143312534-fant-orakel-kortene-mine-n%C3%A5r-jeg-pakket-ut-i-dag-s%C3%A5-slenger-opp-en-tr%C3%A5-for-morgen-dagen/page/2/#findComment-143313986 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. juni 2011 #42 Del Skrevet 10. juni 2011 nette.ra Crystal "Ha håp og tillitt. Det er noe positivt og nytt i horisonten som du enda ikke kan se" Tilleggsbudskap: "Frøene du har sådd har begynt å spire og bringe resultater. Du er dog kanskje ikke oppmerksom på disse resultatene siden de er i sin spede begynnelse. Nå er det viktigere enn noen gang å forbli positiv, og holde en klar visjon om dine ønsker og intensjoner. Unngå skepsis eller folk med negative tankemønstre. Daglige handling, selv om det kun innebærer små steg mot virkeliggjørelsen av dine drøm, er helt essentielt. En telefonsamtale, et brev, eller å lese relevant litteratur, vil holde energien til din manifestasjon på et høyt nivå. Hver dag må du positivt affirmere at du allerede har nådd, eller mer enn nådd, din drøm. Og viktigst av alt, be om englenes assistanse til hvert steg på veien." Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143312534-fant-orakel-kortene-mine-n%C3%A5r-jeg-pakket-ut-i-dag-s%C3%A5-slenger-opp-en-tr%C3%A5-for-morgen-dagen/page/2/#findComment-143314004 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. juni 2011 #43 Del Skrevet 10. juni 2011 biie er ingen reading her i dag, bare orakel kort Leila "Tilbring tid alene i naturen og mediter over dine ønsker og intensjoner. Be englene om hjelp til å få et positivt perspektiv" Tilleggsbudskap: "Ditt liv har vært støyfullt i det siste, og du trenger å søke ly på et sted med naturlig ro. Det er en god tid for deg å være alene i naturen, selv bare for en kort stund. Du trenger ikke andres tillatelse for å ta vare på din sjel på denne måten. Ganske enkelt planlegg ditt opphold, og hold deg til denne planen. Med en gang du er alene i naturen, la ditt sinn vandre hvor enn det ønsker. Legg merke til tanker og følelser, og skriv dem kanskje ned. Etter en stund snakk (høyt eller i stillhet) til naturenglene som omgir deg. Be dem om å rense din kropp og din aura for alt stress du har absorbert. Deretter be og mediter over dine ønsker og intensjoner. Bønn blir forsterket av naturens kraft, og du vil føle deg godt uthvilt når du kommer hjem." Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143312534-fant-orakel-kortene-mine-n%C3%A5r-jeg-pakket-ut-i-dag-s%C3%A5-slenger-opp-en-tr%C3%A5-for-morgen-dagen/page/2/#findComment-143314026 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. juni 2011 #44 Del Skrevet 10. juni 2011 Dossa 1XU,10pp gjør som nevnt tidligere i tråden ingen readinger nå, men orakel kort skal du få Yvonne "Du har et spesielt forhold til dyr. Dine kjæledyr på jorden og i himmelen blir våket over av dine engler" Tilleggsbudskap: "Dyr reagerer positivt på dine vennlige og milde væremåte. Du har en spesiell evne til å forstå dem. Du kan relatere til deres uskyld og tillitsfulle natur, og føle et kall til å hjelpe dem. Jeg er en av dine skytsengler, og jeg er her for å fortelle deg om de vakre ringvirkningene ditt forhold til dyr har skapt. Din kjærlighet for dyr har også skapt anerkjennelse og et dypt bånd mellom deg og naturenglene. Alle dyr du noen gang har elsket fortseter å være med deg som skytsengler. Din kjærlighet til dem holder disse dyrene for evig ved din side. Dine kjæledyr i himmelen er lykkelige, åndelige sunne, lekne og hengivende. Dine kjæledyr på jorden er omgitt av engler som skjenker mirakler over dem og deg. På mange måter er dyrene som engler for deg og de du er glad i. Du er en som virkelig vet å verdsette de engeleaktige kvalitetene til dyr. Du har evnene til å kommunisere ordløst med disse vidunderlige skapningene, og ditt spesielle forhold til dyreriket åpner nye dører for deg akkurat nå." Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143312534-fant-orakel-kortene-mine-n%C3%A5r-jeg-pakket-ut-i-dag-s%C3%A5-slenger-opp-en-tr%C3%A5-for-morgen-dagen/page/2/#findComment-143314041 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. juni 2011 #45 Del Skrevet 10. juni 2011 *cocco* Serephine "Jeg er familie-englen. En gledelig forandringer eller forøkelse venter din familie" "Tilleggsbudskap" Dine bønner om familie har blitt hørt, og jeg er sendt for å våke over deg og svare på dine bønner. Jeg er her for å fortelle om en vakker endring som vil skje i din familie. Du går nå gjennom en tilpasningsperiode slik at du skal være forbredt på denne endringen. Det kan kanskje føles kaotisk og uorganisert, men vær sikker på at dette kun er en del av redebyggingsporsessen. Jeg vil veilede deg igjennom denne tiden og hjelpe deg i vanskeligeheter som måtte komme. Alle utfordinger vil stimulere til en oppriktig og ærlig diskusjon, og sannheten er veldig rensende. Det vil hjelpe deg til å forstå dine egne følelser og prioriteringer på et dypere nivå, og gjøre det mulig for deg å dele med andre på en gjennomført ærlig måte. Når formålet med urolighetene er oppnådd, vil stromen passere og åpenbare blå himmel for alle. Denne gledelige endringen eller forøkelsen i din familie er guddommelig bestemt. Overlat enhver bekymring til Gud, og la himmelen tjene som din spirituelle familie som hjelper, veileder og våker over deg. Vi elsker deg veldig høyt!" Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143312534-fant-orakel-kortene-mine-n%C3%A5r-jeg-pakket-ut-i-dag-s%C3%A5-slenger-opp-en-tr%C3%A5-for-morgen-dagen/page/2/#findComment-143314062 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. juni 2011 #46 Del Skrevet 10. juni 2011 Cayenne72 Astara "Du fortjener det beste! Strekk deg ut etter stjernene med dine ønsker og drømmer. Inngå ingen kompromisser." Tilleggsbudskap: "I fortiden har du tatt til takke med mindre enn du ønsket. Men ikke nå lenger. Jeg er her for å heve dine standarder. Jeg er også her for å vise deg at du ikke behøver å lide på noen måte. Det er ikke egosistisk å ønske seg et bedre liv. Jo mer du mottar, jo mer kan du selv gi til andre. Når du tillater oss å gi til deg, vil du også bli utstyrt med alt det nødvendige verktøyet du trenger for å oppfylle ditt livs formål. Du inspirerer også andre når du viser til den spirituelle vei gir deg all den støtte du noensinne vil trenge. Gud og englene vil at du skal nyte livet. Lykke er en hellig del av din guddommelige oppgave. Be oss om hva enn det måtte være som kan bringe lykke og fred i livet ditt. Vi har merket at du nøler med å be om hjelp. Kanskje har du følt at du ikke fortjener noe godt, eller at du tar noe fra andre, hvis du mottar vår hjelp. Men Gud kjenner kun til overflod, og mennesker er de eneste som tror på knapphet. Dette kortet er en påminnelse til deg om at Gud og englene kun kan gripe inn hvis du ber om vår hjelp" Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143312534-fant-orakel-kortene-mine-n%C3%A5r-jeg-pakket-ut-i-dag-s%C3%A5-slenger-opp-en-tr%C3%A5-for-morgen-dagen/page/2/#findComment-143314076 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. juni 2011 #47 Del Skrevet 10. juni 2011 Hei Aurora 34, joda, ting faller på plass, ikke helt som jeg så for meg, men man må bare ta utfordringene som kommer med ett smil noen ganger har valgt å ikke se på deg i fht graviditet nå siden jeg føler fortsatt det årslegget du fikk tidligere i år har stemt så langt. men orakel kort skal du seff få klem Rochelle "Fordi du ærer og følger ditt hjertes veiledning, vil fremgang og hell komme til deg nå" Tilleggsbudskap: "Du har himmelens fulle støtte, og vi har hørt dine bønner om økonomisk hjelp. Vær sikker på at vi ser penger som et symbol på den overflod Gud tildeler alle sine barn. Den jordiske negativitet om penger kommer fra menneskesinn alene. I himmelen ser vi penger som en utvekslingsenergi. Vi vet at du trenger et godt materielt grunnlag. Som kjærlig forelder vil Gud sine barn er komfortable, trygge og glade. Dette er grunnen til at han sender deg beskyttende engler. Din økonomi har blitt blokkert i fortiden på grunn av skyld og andre negative oppfattelser og emisjoner. Jeg har hjulpet deg å helbrede og forløse mye av dine nagative assosiasjoner med penger. Vit at jeg er her for å hjelp deg så du kan hjelpe flere mennesker. Jo mer du lar meg gi deg, jo mer vil du kunne gi til andre. I nær fremtid vil du få muligheten til å manifestere alle dine behov. I mellomtiden, la meg hjelpe deg gjennom mine himmelske bidrag. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143312534-fant-orakel-kortene-mine-n%C3%A5r-jeg-pakket-ut-i-dag-s%C3%A5-slenger-opp-en-tr%C3%A5-for-morgen-dagen/page/2/#findComment-143314093 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. juni 2011 #48 Del Skrevet 10. juni 2011 jobber med saken har klart det Isaiah "Dette er en god tid for ny ideer og situasjoner. Jeg våker over deg, veileder deg, og beskytter deg under disse forandringene." Tilleggsbudskap: Du er moden for nye muligheter, og følger en trang til å komme deg inn på nye områder. Elskede venn, dine nye og spennende livsendringer er uunngåelige. Det er ingen vei tilbake! I stedet for å holde deg poå trygg grunn, har du bestemt deg for å bevege deg fremover. Det er derfor jeg er med deg akkurat nå, og gir det det ekstra mot og den støtten du trenger. Det er dog ingen grunn til hastverk. Dette er en tid for inkubasjon, hvor naturen kan la alt vokse i sin naturlige rytme. Vær sikker på at endringen i ditt liv vil komme på akkurat det rette tidspunktet! I mellomtiden, vit at Gud og englene våker over deg. Du er trygg og høyt elsket. Gratulerer med fødselen av denne nye perioden av ditt liv!" Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143312534-fant-orakel-kortene-mine-n%C3%A5r-jeg-pakket-ut-i-dag-s%C3%A5-slenger-opp-en-tr%C3%A5-for-morgen-dagen/page/2/#findComment-143314105 Del på andre sider Flere delingsvalg…
monika70 Skrevet 10. juni 2011 #49 Del Skrevet 10. juni 2011 Hei! Har du noen ord til meg?.. 030670. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143312534-fant-orakel-kortene-mine-n%C3%A5r-jeg-pakket-ut-i-dag-s%C3%A5-slenger-opp-en-tr%C3%A5-for-morgen-dagen/page/2/#findComment-143314109 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 10. juni 2011 #50 Del Skrevet 10. juni 2011 Kan du trekke et for meg:) 24.02.90 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143312534-fant-orakel-kortene-mine-n%C3%A5r-jeg-pakket-ut-i-dag-s%C3%A5-slenger-opp-en-tr%C3%A5-for-morgen-dagen/page/2/#findComment-143314215 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå