Gå til innhold

Vært på UL på tirsdag, noen som vill se om de ser rett kjønn i magen??? Tilbakemelder med engang:)))

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg fikk opp gutt før jeg åpnet tråden din. Så går for det. Så flere andre her hadde spådd det samme... så ble litt usikker på om det var det jeg plukket opp eller om det virkelig blir gutt... Uansett: ønsker deg lykke til og håper du får et fint svangerskap og et sunt lite barn :)

Annonse

Hei hei:) på ul gikk han utifra gutt, men så ble han veldig usikker å trakk det tilbake! Hmmm men trodde mest gutt om det ikke var navlestrengen som lå mellom beina til den lille babyen i magen som lå med beina i kryss! Får vente til fødsel og se:) tusen takk for alle som så på meg:) klem fra HI

Takk for tilbakemelding, og gøy å se ha 'riktig' :-) Men kan jo være en liten luring du har der inne så vi får vente i spenning å se hvilket kjønn som kommer ut :-)

Lykke til videre i svangerskapet :-)

blir spennende å høre om det blir gutt eller ikke, da! Men uansett: det viktigste er at alt er bra med babyen. Gutt eller jente spiller ikke så stor rolle når alt kommer til alt.

Masse lykke til!

Nei bare baby er frisk betyr ikke noe annet noe! Er det forresten noen av dere som får opp vanlig fødsel ell ks? Når jeg var på ul lå morkaka nedi mormunnen så om ikke den flyttet seg kunne jeg ikke føde normalt så må si jeg er litt redd:( kommer alt til å gå bra!?

Føler kanskje at du sanna får opp ekko siden du skriver som du gjør;) svangerskapet har vært tøft til nå med masse blødning da og ekstrem kvalme ! Så håper det letter snart:)

Takk for tiden dere bruker:)

dere gjør mange glade med å svare!!!!

Hilsen HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...