Gå til innhold

Dere som mener gutter er bråkete og heller vil ha jenter....

Anbefalte innlegg

Jeg opplever at jenter kan være manipulerende og synes ofte dette er mye vanskeligere å håndtere fordi man ser kanskje bare halvparten som skjer og de er eksperter på å skjule sin hvisking og tisking......

Jobber i barnehage og ser tendenser allerede når barna er 3-4 år.

Fortsetter under...

Enig så enig..

Jeg har jobbet som lærer i barneskolen siden 1997 og det er MYE mer styr rundt jenter enn guttene. Mye intriger, baksnakking og intriger/konflikter helt fra 1 klasse av.

Guttene er mer "reale". De tar en slåsskamp og så er de ferdig.

Men jeg er også mamma til ei jente og en gutt. Gutter bråker i bursdager og når de er på besøk, men jeg skal love dere at 10 jenter i bursdagsfest her BRÅKER vel så mye...

Jenter er like bråkete, bare på en annen måte. Har bare jenter i huset her, og det er veldig mye liv av de. Når jeg passer tantebarna mine som bare er gutter blir jeg veldig sliten i øra, for de er så mye mer høyrøsta. Men de er mindre kranglete og bråker mindre slik enn jenter.

Er dette innlegget ment for å få folk til å ikke ønske seg jenter? For å oppfordre folk til å ønske seg gutter? Gjøre de spom har gutter glad eller de som har jenter lei seg? Skjønner ikke helt formålet. Man velger jo ikke kjønn så det kommer på det samme hva man ønsker seg. Man får det man får, så kan man bare håpe det er friskt.

Min erfaring er at dette varerer fra barn til barn. Synes egentlig det er litt trist med slike steriotyper. Er så lei at det skal fokuseres på kjønn.

Hilsen en som har slitt veldig med å bli gravid og tar det som kommer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...