Gå til innhold

Har fått meg en mann som jeg bare trodde fantes i min fantasi, men jeg henger meg opp i en mikroskopisk feil...

Anbefalte innlegg

Han er verdens snilleste, får meg til å føle meg SÅ bra sammen med han, kjempe morsom, slagferdig, klok, voksen, ansvarsfull, IKKE tøffel, gir meg masse komplimenter, utadvent, likende personlighet og er genuint opptatt av hvem jeg er.

Den eneste haken er at han ikke er verdens vakreste, og jeg kjenner at det plager meg mer enn jeg vil innrømme. Hvorfor skal jeg være så forbannet overflatisk? Han har jo ALLE egenskapene jeg ser etter hos en mann, i tillegg så er jeg virkelig forelsket i han. Skjønner ikke hvorfor jeg henger meg sånn opp i utseende! Er det flere som har har hatt det slik med sin mann, gikk det over etterhvert eller?

Fortsetter under...

Hvis han har denne fantastiske personligheten og du er forelsket i han skjønner jeg ikke at du kan si han ikke er vakker...

Jeg har også en sånn mann, jeg kan nok se at han ikke er noe "glansbilde", han er ikke "som klippet ut av et glossy magasin" liksom, men han er likevel verdens vakreste, for meg.

Hele personligheten hans skinner jo ut av ansiktet hans, han har de snilleste vakreste øyne som også kan gi meg verdens mest sexy blikk, eller være skikkelig rampete. Jeg blir ikke lei av å se på han, og det selv om vi har vært sammen i 15 år!

Han er rett og slett vakker i mine øyne, selv om jeg objektivt sett ser at han er helt ordinær ;)

Jeg er stolt av mannen min jeg, han er en fantastisk partner og ikke minst far, han blir beundret for sine gode kvaliteter og har mange flere venner enn de fleste andre jeg kjenner.

Skammer du deg over utseende til mannen din?

jeg er sammmed drømme mannen. han har alt jeg ser etter. utseende er ikke det peneste kansje. men jeg har godtatt det. og jeg elsker han mer enn noe annet.

du må bare godta det. da blir det elttere for deg. se på mer personlighet hos han enn utseende..

Nei, jeg skammer meg ikke over utseende hans, men kjenner at det er veldig uvant å være sammen med en mann som jeg ikke direkte sikler etter. Jeg synes han er kjekk nå, men jeg syntes ikke det da jeg møtte han -og jeg tror det er det som henger igjen. Jeg har det helt fantastisk sammen med han og jeg føler at jeg ikke fortjener han når jeg ikke fant han umiddelbart tiltrekkende.

Tusen takk for et vakkert svar, det blir sikkert bedre etterhvert når vi har vært sammen en stund. Ville aldri vært han foruten.

Skjønner deg utmerket godt jeg. Kjipt å være sammen med en stygg mann, og tro meg - det blir ikke noe bedre med årene.

Du får satse på å gi ham en makeover uten at han merker at det er det du gjør.

Gjest babyfabrikken er nå nedlagt :)

Er du sikker på at du ikke bare er forelsket i tanken på å være forelsket? At du ikke er forelsket i han men i personligheten hans? Bare hiver ut noen tanker ;)

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg vet med meg selv at jeg fort kan bli betatt, men om jeg blir forelsket så spiller ikke utseende noen rolle. Han trenger ikke være den kjekkeste mannen i verden, men han blir den kjekkeste i MIN verden, om du skjønner ;)

Annonse

Signerer babyfabrikken... Jeg visste hvem mannen min var før jeg traff han på ordentlig og ble forelsket.. Trodde aldri jeg skulle bli forelsket i denne mannen, og ihvertfall ikke siden han var så tynn! Jeg har alltid likt litt kraftigere gromgutter og har alltid tenkt at denne mannen ikke var kjekk rett og slett fordi han var så tynn. Jeg møtte han, ble kjent med den herlige personligheten hans og jeg bel forelsket i hele mannen, kroppen også. Jeg synes han er både pen og sexy, og kan enda beundre han på avstand og jeg blir tent av han... Jeg signerer alle over som mener at er man forelsket i en mann så synes man han er sexy og kjekk i sin egen verden :)

Jeg gikk noen runder med meg selv da jeg møtte mannen min. Fantastisk fyr på alle måter, men ikke den peneste. Det tok flere måneder før jeg klarte å glemme utseendet hans og tillot meg selv å bli forelsket i ham.... dette har jeg selvsagt aldri sagt til ham. Nå, 7 år og 2 barn senere, er han den flotteste for meg :-) Han blir aldri noen Brad Pitt, men jeg er så glad for at jeg valgte ham - for det er han som gjør meg lykkelig.

20.57 og 21.01. Jeg har det akkurat som dere beskriver. Jeg synes ikke han er stygg, heller mer kjekk. Men jeg får dårlig samvittighet for han pga jeg ikke synes han er verdens deiligste. Jeg kunne ikke tenkt meg en annen mann heller pga han er den beste jeg noen gang har vært involvert med og han gir meg alt jeg trenger og vil ha. Jeg tenner på han og vil bare være nær han hele tiden. Men jeg tenker en del på hva andre mener osv. Uff, føler meg helt fæl, fordi han er jo kjæresten min og jeg er ufattelig heldig som har møtt akkurat han. Han blir bare kjekkere for hver dag, så kanskje det blir som du over her sa: at etter noen mnder har dette gått helt over og jeg synes han er verdens kjekkeste for meg. HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...