Gå til innhold

Noen som får tak i MAM flaskesmokker str. 1? Jeg har prøvd apotek og butikker over alt, og får ikke tak i :(

Anbefalte innlegg

Må evt bestille fra nett, og det er så dyrt...

Vet det var noen her inne som fikk tak i der de bodde, men husker ikke hvem.

Derfor lurer jeg på, om noen her får tak i sånne smokker, og kunne sendt de til meg? Jeg dekker selvfølgelig alle kostnader.

Fortsetter under...

Annonse

Meny fører dem ihvertfall. Hvor bor du, evt dra lengre til en større by som har meny eller andre apotek (ring rundt før du reiser).

Jeg bestilte flaskesmokker fra mam.com ble ikke dyrere enn å kjøpe i butikken. Jeg bestilte x-smokker, siden jeg skulle ha til velling. De har helt sikkert 1 smokker

Jeg fant en flaske med 1'er smukk på Kiwibutikken her vi bor. Husker ikke helt hva som stod på flasken, men det er den Mamflasken hvor du skrur av bunnen når den vaskes (to deler i bunnen). Har imidlertid ikke sett smukkene løse.

Er det imidlertid noen som vet om man får x-smukken i butikkene?

Har ikke sett x-smokkene i noen av butikkene jeg har vært i (Rema, Kiwi, rimi, ICA, Ultra, Meny, Centra og fler,,,)

De har x-smokker i Sverige.

Men som jeg nevte i tidligere innlegg så koster det ikke mer å bestille fra mam.com. Bare husk å holde deg under 200,- nok pga toll, tull og moms

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...