Julymom2015 Skrevet 9. juni 2011 #1 Skrevet 9. juni 2011 Jeg er litt lei meg nå, fordi vi reiser på Ferie til helgen og skal være borte i to uker, det vil si at på ferien så har jeg EL. Men samboer vil ikke prøve å bli gravid fordi at 'vi er på ferie og skal kose oss og slappe av, og dessuten så reiser vi sammen med andre' - han mener rett og slett at vi kan vente en mnd til.. Men jeg vil ikke kaste vekk enda en pp.. jeg har i all hemmelighet bestil EL-tester, så jeg vurderer å teste EL på ferien i all hemmelighet og bare prøve å ha 'tilfeldig sex rundt/på EL sånn at vi har sjansen, slik at han ikke mistenker at vi prøver liksom.. Synes dere dette er egoistisk av meg ? At jeg burde vente en mnd til ? Eller, bare utføre planen min å hvis jeg ender opp med å bli gravid, så kan jeg skylde på at det var helt tilfeldig ? Ikke misforstå meg, samboer vil ha barn, men han mener at det er det der med å ta hensyn til andre når vi er på ferie... Har dere noen andre gode råd til meg såfall?? Trenger virkelig hjelp
GravidStudent2011 - Aprillykke Skrevet 9. juni 2011 #3 Skrevet 9. juni 2011 Kan ikke gi deg noen gode råd dessverre.. Skjønner du har lyst å teste, men siden du vet du kommer til å ha el i ferien vet du kanskje ca når det er også ? Tror kanskje jeg, nå er dette bare det jeg ville gjort, ville latt testene ligget hjemme og heller bare kost meg på ferien med litt tilfeldig sex innimellom uten å tenke at nå. “må“ vi ha sex, men ta ting litt mer som de kommer.. og hvem vet kanskje spira sitter uten at du trenger å teste etter el? ;-) Uansett hva du bestemmer deg for ønsker jeg deg lykke til og god tur:-)
Julymom2015 Skrevet 9. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2011 Jaa, eller, det vil si, jeg regner med at det er et sted mellom dag 14 og 17, siden jeg har sykluser på 29 dager, men jeg vet ikke.. så får se hva jeg gjør..kansje tilfeldig sex ikke er så dumt, jeg får se..
Ønskergjernesnart Skrevet 10. juni 2011 #5 Skrevet 10. juni 2011 Hei Blondiee Vet du - legg el testene hjemme , og legg all den tenkingen hjemme, å reis på ferie med ro og lyst Kos dere sammen når du er klar for det, blir det annen hver dag ca,så skal du være rimelig sikret Tredjehver dag å skal være ok:) Skjønner du er utålmodig, men kan hende det å ikke tenke allverdens på det å bare kose deg skal til? Ser du har hatt en SA , så du har jo greid det en gang ? Jeg mistet selv i februar , og prøver iherdig - men det skjer vel når det skjer. Ønsker deg en god tur på ferie , blir sikkert kjempegøy! OG lykke til , du skal se det blir positiv graviditetstest før du aner det
Julymom2015 Skrevet 10. juni 2011 Forfatter #6 Skrevet 10. juni 2011 Kjære dere !! Jeg har fulgt deres råd, jeg har lagt igjen ALT av tester og ser frem til å kose meg, går det ikke, så har jeg faktisk mann hjemme i neste pp, å da går det ! For da tester jeg EL, så skal jeg nok klare å treffe Jeg har venta så lenge, så jeg klarer fint en mnd til ! Nå skal vi på ferie å storkose oss !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå