Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

-Anonym-

Eg får så lite opp ang kjærlighet når dere er anonym :( Men kan prøve å skrive det eg får opp :)

Får opp at sommeren vil gå litt i dvale i sommer, men september mnd vil den blomstre opp igjen :) Oktober mnd vil den stå i blomst så mulig ny kjæreste eller graviditet eller fødsel? No vet eg ikke om du er sammen med noe eller er gravid osv, det har eg ikke sett på... Men kan også vere forlovelse:) Masse lykke til du har masse godt i vente :)

Annonse

-Prinsesse2_på_vei*Fødeklar*-

Fødsel innen juni :) Så ikke så lenge igjen men kommer til å få rundt tallet 20 :)Men om det er 20 eller noe mellom 29 vet eg ikke.. Har ikke vert så treff sikker på datoer ang fødsel her inne men svarer no fordi om eg ) Oppkjøringen kommer til å gå strålende :)

-Lemis-

Hei litt usikker da det er en her inne som venter tvillinger og eg klarer ikke å finne ut hvem det er :P Men denne personen er i tidlig fasten og lenger til UL ennå (på den personen) Men får mer opp jente på deg enn gutt

Annonse

-Aprilia-

er dere prøvere? tror eg får opp posetiv og negative tanker her... Men muli eg får inn dine "håp og ønsker" vert prøvere lenge? får ikke så mye opp på deg, veldig vanskelig person du ass :P

-Leahpudding&Gravidpudding -

Hei :) så bra eg får ikke opp for at noe skal vere galt, masse sommer fugler i magen får eg når eg ser på deg og blir kjempe glad :) Så ikke engst deg for noe ting, tror denne JENTA er klar for å komme hjem :)

-Diamanter på vei -

DiamantER venter du tvillinger? vist det er tvillinger du venter så vil du gå lenge :) De vil ikke vere permatur når de kommer men gode og runde :) Uke 38 melder de seg nok :)

Får opp enten en av hver eller 2 jenter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...