AlmaN Skrevet 9. juni 2011 #1 Skrevet 9. juni 2011 Gutten vår vil så gjerne ha pysj med bein, altså slik som går helt fram til tåa. Helst bomull. Noen som vet hvor vi får kjøpt det? Helst nettbutikk.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 10. juni 2011 #2 Skrevet 10. juni 2011 Reflex har pysjer med fot opp til str 104 (de er små i str, så tilsvarer vel vanlig str 98 ca), men de siste pysjene jeg har kjøpt derifra synes jeg nupper så fort, eller blir hullete. Var bedre for et års tid sida!
AlmaN Skrevet 16. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2011 Takk for tipset, men det høres jo ikke særlig fristende ut hvis kvaliteten er så dårlig. Klærne skal helst brukes av to barn minst. Noen andre? Jeg mener selvfølgelig pysj med fot, ja.
j@d@ Skrevet 17. juni 2011 #4 Skrevet 17. juni 2011 jeg har vært på leting etter d samme, å fant på reflex. de syns jeg var gode, har brukt de en stund nå å hatt de i tørketrommelen, ikke merket noe på nupping eller hull. fant inne på ellos sine nettsider her om dagen, tenkte å bestille noen derfra. hadde t.o.m noen m antiskli på
Sorgenfri Skrevet 20. juni 2011 #5 Skrevet 20. juni 2011 Så det på Bogerud i dag! Vet ikke hvordan kvaliteten er, men de kosta bare 79,50, så kan vel ikke forvente evig levetid på de da.. De har opp til str. 104.
piza81 Skrevet 20. juni 2011 #6 Skrevet 20. juni 2011 Jeg har kjøpt str 104 i pysj m fot på kappahl:) Disse passer til min lille på snart 3 år( han er lang for alderen). Anbefaler å ta med den lille, og prøve i butikken!
AlmaN Skrevet 24. juni 2011 Forfatter #7 Skrevet 24. juni 2011 Takk. Eneste vi har i nærheten er KappAhl, får se der en gang til da. Ellers er det nettbutikk jeg må satse på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå