Frøkenfri me 4 troll :o) Skrevet 9. juni 2011 #1 Skrevet 9. juni 2011 så da prøver vi igjen denne mnd! Noen med erfaring med tidlig sa,uke 4?skal jeg bare regne den som mens?hadde posetive el tester rett etter ferdig blødning + murringer i magen.kan jeg ha hatt el rett etter da?
klar for 3? Skrevet 9. juni 2011 #2 Skrevet 9. juni 2011 Jeg hadde SA da jeg var 5+1. Blødde som en vanlig mens, ingen smerter. Jeg har hørt at alt før uke 6 regnes som forsinket mens. Jeg fikk EL nøyaktig 14 dager etter SA og er nå gravid på nytt så jeg slapp å vente lenge. Har hørt at det kan gå fort etter SA. Du kan selfløgelig ha EL allerede nå. Evt kan det kanskje være HCG rester. Har du tatt en vanlig G-test? EL-tester slår også ut på HCG. Lykke til.
Frøkenfri me 4 troll :o) Skrevet 9. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2011 hei ) ja g-testene var negative for 3 dager siden...så kan godt være at El testene har slått ut pga hcg. har kjøpt inn en liten hau med el tester å g-tester så nå kan jeg teste hver dag hvis jeg vil )er blitt helt teste gal!!hehehe
GravidStudent2011 - Aprillykke Skrevet 9. juni 2011 #4 Skrevet 9. juni 2011 Trist å lese du mister:-( Jeg mistet i SA i uke 5, og fikk mensen tilbake 6 uker senere.. ikke blitt gravid igjen enda, venter på 2 ikm etter jeg mistet.. Håper en ny liten spire sitter fort hos deg:-)
Frøkenfri me 4 troll :o) Skrevet 9. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2011 ja,hadde jo et håp om at det skulle gå bra,blødde veldig lite.men testene blei bare svakere å svakere.så har tatt blodprøve hos legen i dag bare for å se at hcg er borte. vi tar det egentlig med ro,har 4 barn så dette blir attpåklatten minste er snart 5 år ) men fra nå blir det sex hver dag å testing )fikk liksom vendt meg til tanken når jeg fikk psitiv test så nå vil jeg det skal skje fort! håper spira sitter fort hos deg og )å at vi får mars beibi ) klem
GravidStudent2011 - Aprillykke Skrevet 10. juni 2011 #6 Skrevet 10. juni 2011 Skjønner, trist å lese:( Er ikke noe jeg unner noen å oppleve, jeg opplevde selv smerte i forbindelse med SA'n, fikk smerter rett etter jeg hadde vært på tidlig ultralyd så har slitt endel med tankene "enn om", men vet jo innerst inne at det ikke var det som var grunnen.. Skjønner godt du vendte deg til tanken! Rart hvor fort man knytter seg til deg og tankene begynner å "løpe"... Håper spiren sitter fort hos deg også og at vi begge får mars baby <3 Venter spent på en oppdatering når du vet noe mer, om du vil dele det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå