zassy☆ Skrevet 9. juni 2011 #1 Skrevet 9. juni 2011 Jeg er så varm!! Flere som merker at de er varmere når de er gravide? Hjelper jo ikke at det er sol og varmt ute nå heller da, men er det hele tiden ellers også, kan nesten ikke ha på meg noe klær uten å bli svett. Det er et mareritt å ta bussen og jeg blir kokt på jobb, hehe. Det skal bli en lang sommer dette..
Lill83 Skrevet 9. juni 2011 #2 Skrevet 9. juni 2011 Jeg er kjempe varm og sliter både når jeg skal sove at vinduet må stå på vidt gap og på jobb! Er frisør så er ikke bare bare å være varm og stå å føne håret til kundene i tillegg Men så lenge formen er på topp ellers så skal jeg overleve dette! Og det hjelper på at sommer temperaturen ikke har kommet hit også
zassy☆ Skrevet 9. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2011 Det er sant, så lenge det bare er varmen så skal jeg ikke klage..så mye ;p men merker jeg ofte er redd for å svime av så drikker vann og småspiser til den store gullmedaljen! I dag var det 25 grader her så merket det godt ja, men er jo deilig at det er sommer også, får bare kjøpe meg luftige plagg og vifte Kan tenke meg det er varmt å jobbe som frisør ja, du får bruke kaldluft
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå