Gå til innhold

Noen som bruker babygrøten fra holle her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi skal snart begynne med grøt, og er usikker på om jeg skal bruke holle hirsegrøt eller nestle sin masigrøt i starten. Hun fullammes, og jeg vil starte med en grøt man kan blande med mm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er forresten 5 mnd.

Skrevet

Vi brukte maisgrøten på jenta vår og den var genial. Men siden de sluttet å selge den måtte vi gi gutten vår som kom til i januar Holle sin. Den syns jeg er best på smak da. Risgrøt. Fungerer fint den også. Men hadde nok valgt maisgrøten. Er på vanlig butikk OG den er billig :)

Skrevet

Takk for svar :) Coop obs og mega her jeg bor har maisgrøt :)

Skrevet

Vi brukte holles hirsegrøt først og så 3 kornsgrøt fra 6 mnd, samt litt havregrøt med frukt fra Holle. Lillegutt elsket grøt fra første skje og 3 kornsgrøten fra Holle med litt sviskemos i er NAMNAM ( smaker ikke såå godt synes jeg, men fornøyd med at pjokken liker det)

Skrevet

Hirsegrøten inneholder mer jern enn mais og risgrøt.. så ernæringsmessig er den å foretrekke. Mais og ris er i det hele tatt ganske næringsfattig.. men havre er bra!

Hvis en er opptatt av samfunnsspørsmål, kan det jo også være en god ting å boikotte Nestlé, siden de bryter WHOs regler om markedføring av mme i utviklingsland.

http://ammehjelpen.no/boikott-nestl

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...