januarbaby + novemberspire Skrevet 9. juni 2011 #1 Skrevet 9. juni 2011 Jenta mi skal snart begynne med grøt, og er usikker på om jeg skal bruke holle hirsegrøt eller nestle sin masigrøt i starten. Hun fullammes, og jeg vil starte med en grøt man kan blande med mm.
januarbaby + novemberspire Skrevet 9. juni 2011 Forfatter #2 Skrevet 9. juni 2011 Hun er forresten 5 mnd.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 9. juni 2011 #3 Skrevet 9. juni 2011 Vi brukte maisgrøten på jenta vår og den var genial. Men siden de sluttet å selge den måtte vi gi gutten vår som kom til i januar Holle sin. Den syns jeg er best på smak da. Risgrøt. Fungerer fint den også. Men hadde nok valgt maisgrøten. Er på vanlig butikk OG den er billig
januarbaby + novemberspire Skrevet 10. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2011 Takk for svar Coop obs og mega her jeg bor har maisgrøt
indigo25 Skrevet 11. juni 2011 #5 Skrevet 11. juni 2011 Vi brukte holles hirsegrøt først og så 3 kornsgrøt fra 6 mnd, samt litt havregrøt med frukt fra Holle. Lillegutt elsket grøt fra første skje og 3 kornsgrøten fra Holle med litt sviskemos i er NAMNAM ( smaker ikke såå godt synes jeg, men fornøyd med at pjokken liker det)
Hera_75 Skrevet 12. juni 2011 #6 Skrevet 12. juni 2011 Hirsegrøten inneholder mer jern enn mais og risgrøt.. så ernæringsmessig er den å foretrekke. Mais og ris er i det hele tatt ganske næringsfattig.. men havre er bra! Hvis en er opptatt av samfunnsspørsmål, kan det jo også være en god ting å boikotte Nestlé, siden de bryter WHOs regler om markedføring av mme i utviklingsland. http://ammehjelpen.no/boikott-nestl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå