Gå til innhold

Hjelp meg litt her, jenter: Bitering kjøpt i Polen. Sansynligvis trygt, eller best å kaste den?

Anbefalte innlegg

Er så i tvil. Polen er jo et EU land og ganske så velfungerende, men har de like gode kontroller der som her mon tro? Jeg er skeptisk. Biteringen er veldig flott, og en gave fra noen som har vært der på shopping. Visstnok kjøpt i en dyr butikk, og den er CE godkjent. Men det er vel ingen garanti for at den er trygg? Hva tror dere? Den lukter ikke. Inneholder hard og myk plast (med væskeinnhold), og er delvis blank og delvis rosa og blå.

Fortsetter under...

Jeg er i tvil. Den er ikke på listene, men kan jo likevel inneholde noe skummelt. Man har ingen garantier i Norge heller.

http://www.klif.no/no/Tema/Produkter/Leker/Meldt-fra-utlandet/

Hva er vitsen med å være så uhøflig? Det må da være lov å stille spørsmål vedrørende utenlandske produkter, og om noen har kjenskap til ting man selv ikke har kjenskap til? Og hva får deg til å tro at jeg er "kvinnfolk", som du så pent uttrykker det?

Så lenge den er kjøpt i en vanlig butikk og ikke av en gateselger er det trygt om den er kjøpt i Polen.

Polen har like strenge regler som Norge. (Det er de samme EU-reglene...)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...